Gå til innhold

Passende hall/gymsal for dataparty i Oslo/Akershus


Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Jeg driver nå å leter etter et sted å holde vårt neste dataparty. Det skal være i Oslo/Akershus området, og jeg trenger derfor help av dere som er kjent i dette området til å finne et passende sted.

 

Om dere vet om noen gode steder vi kan ha dataparty, så list dem opp i denne tråden! :)

 

Krav:

  • Plass til 200-300 deltagere
  • God tilgang på strøm
  • Ikke et totalt øde sted
  • Jo mindre butikker i nærheten, jo bedre
  • Kan ikke være mange andre konkurrerende lan i området
  • Mulighet for å drifte et kjøkken og kantine er strålende

Endret av Rubster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ett forslag som passer til alt du s, bortsett fra det med butikken.. Det er en matbutikk og en kebabsjappe 500m borte =/ Ellers er gymsalen utstyrt med det meste.

 

Moderne, god tilgang på strøm, kjøkken som nærmeste nabo.. Det er ett kjøkken i hvert klasserom, og klasserommene er store og romslige.

 

Hva er egentlig problemet med butikken? At folk går å kjøper seg ting der, så det ikker blir så mange på partyet?

 

Skolen ligger 20 minutters +/- busstur fra oslo.

Lenke til kommentar

Butikker er ikke et så stort problem. Derfor jeg sa 'Jo mindre, jo bedre' istedenfor at det ikke skal være noe.

Kantine drift på et LAN er en fin inntektskilde :)

Folk på LAN består stort sett av late folk som driter i butikken uansett.

 

 

Hvor er dette og hva heter hallen/gymsalen ?

 

Fritt fram for fler forslag også.

Lenke til kommentar

Nittedal, ja.

 

Vi hadde egentlig tenk Oslo/Akershus, og jo lengere mot akershus, jo bedre. Ettersom det er der vi bor.

 

Jada, skal være åpent for alle :)

 

Oppsal skole, ja. Tror du at du kan skaffe meg noen bilder av denne hallen, så jeg kan lettere se hvilken størrelse det er snakk om ?

 

 

Tenkte egentlig litt på Jessheim VGS hvor vi arrangerer SubnetLAN, nå, men ettersom Subnet er en tradisjon der for IKT elever, så regner jeg ikke med så gode muligheter der.

Lenke til kommentar

Skolen klarer å få inn 600 elever på arrangementer etc, men hallen er egentlig ikke så stor. Vil regne med at du vil få inn rundt 200-250 folk der, hvis du skal ha bord og stoler. Og det må du vel, siden de skal ha med seg PC-er ?!

 

Hva slags arrangement er dette, og igjen; er det åpent for alle som vil?

 

Edit: Bussholdeplassen ligger ca 500 meter unna skolen.

Endret av Pilarwiki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...