Theatre Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har akkurat kjøpt meg min nye HTC touch, men lurer litt på et par ting. Jeg har allerede lastet ned en .rar fil ved navn Phonepad for å slippe å bruke pekepinnen til å skrive meldinger, men jeg får ikke lagt den inn på Touchen, er det noen som vet hvordan? Ellers, det står nesten alltid at jeg er tilkoblet Edge oppe i tittel linjen på telefonen, betyr det da at telenor drar penger for meg for hvert sekund som går? Og, er det noen som har noen flere gode forslag på nyttige programmer o.l så er det bare å tilføye, takk for alle seriøse svar jeg måtte få. Også om det er noen som har noen tips til hvordan man kan legge inn/bruke GPS på denne telefonen, og om det i det hele tatt går, hadde det vært fint med svar. Jeg er helt ny her, så bær med meg. Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har akkurat kjøpt meg min nye HTC touch, men lurer litt på et par ting.Jeg har allerede lastet ned en .rar fil ved navn Phonepad for å slippe å bruke pekepinnen til å skrive meldinger, men jeg får ikke lagt den inn på Touchen, er det noen som vet hvordan? Ellers, det står nesten alltid at jeg er tilkoblet Edge oppe i tittel linjen på telefonen, betyr det da at telenor drar penger for meg for hvert sekund som går? Og, er det noen som har noen flere gode forslag på nyttige programmer o.l så er det bare å tilføye, takk for alle seriøse svar jeg måtte få. Også om det er noen som har noen tips til hvordan man kan legge inn/bruke GPS på denne telefonen, og om det i det hele tatt går, hadde det vært fint med svar. Jeg er helt ny her, så bær med meg. Gratulerer med ny mobil og ditt første innlegg på forumet! Jeg har hatt HTC Touch siden i sommer (kjøpte fra England før den kom til Norge), og har aldri hatt det så moro med en telefon før. Det du sitter med er ikke en mobil men en liten PC med utrolig mange muligheter. Dessverre har den ikke hardware innebygdt til GPS, men mange kjører GPS-software på mobilen og har en liten GPS-mottaker forbunnet via blåtann. Det finnes en SVÆR tråd hvor vi har diskutert og delt erfaringer om HTC Touch siden i sommer og vi har kommet opp i 1857 innlegg. Om du leser/søker i denne tråden vil du finne svar på utrolig mye, og det du ikke finner på egen hånd kan du spørre om. Tråden finner du her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=777130 Jeg ser du spør om en rar-fil. Kan det være at du er Mac-mann siden du ikke vet at dette er en fil som er komprimert og må pakkes ut på PCn din først? I alle fall nå vet du det. Det finnes for øvrig en pen veiledning til installasjoner av programmer her: http://www.smartmobil.no/index.php?option=com_content&task=view&id=719&Itemid=1 Du skriver om Phonepad. Det er smak og behag, men jeg bruker ikke denne. Det finnes en hel haug av softwaretastaturer der ute og jeg vil anbefale deg å prøve de fleste, slik at du finner din favoritt. Selv bruker jeg PCM Keyboard med Iphone skin, norsk oppsett og norsk ordbok. En utrolig god oversikt med linker til haugevis av snadder til din nye HTC Touch finner du i en av Superman's poster i den SVÆRE tråden. Du finner den spesifikke posten her: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10127228 Tobias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå