ChalStye Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hvor mange medlemmer trenger man for å starte en eligion som er godkjent av staten Lenke til kommentar
LeD Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Så vidt jeg vet må man ha minst 2 medlemmer for å registrere et trossamfunn, hvorav en er forstander. Utover dette er det ingen spesielle krav. Søknad om å få registrert trossamfunn sendes til fylkesmannen. Et trossamfunn har krav på et visst beløp i støtte pr. medlem, og forstander i et trossamfunn slipper førstegangstjeneste. I hvert fall var det slik sist jeg undersøkte dette. LeD Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Et trossamfunn har krav på et visst beløp i støtte pr. medlem, og forstander i et trossamfunn slipper førstegangstjeneste. Leste et sted, husker ikke hvor men mulig det var Dagbladet, at nærmere 70% av alle nye trossamfunn fra 1992-1998 var stiftet av menn i alderen 18-25. Og når man er forstander i et trossamfunn kan man gifte folk. ;-) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Når jeg blir eldre skal jeg starte min egen menighet, BjaA og gass kameratene, det blir fett, med lystgassflaske som kors og greier, eller kansje Chevy gutta, menighet, klyve? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå