SideburnsKongen Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Holy motherfucker! De siste der er så jævli deilige.. Var fine Dean og hamer sine også.. Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Nei nei, her var det mykje skvip. ^^ Her er ein Explorer med stor E: Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 nå finnes det jo andre explorer-gitarer enn ESP/LTD og Gibson/Epiphone. Dean og Hamer sine er ikke gærne. Dean'en var sinnsykt rå! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Nei nei, her var det mykje skvip. ^^ Her er ein Explorer med stor E: http://fjortoft.biz/blogg/wp-content/hismak5.jpg Me like. Edit: Ååååjadda! O' sweet korina! nå finnes det jo andre explorer-gitarer enn ESP/LTD og Gibson/Epiphone. Explorer = Gibson. Endret 10. april 2008 av KimNK Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nei nei, her var det mykje skvip. ^^ Her er ein Explorer med stor E: http://fjortoft.biz/blogg/wp-content/hismak5.jpg Me like. Edit: Ååååjadda! O' sweet korina! nå finnes det jo andre explorer-gitarer enn ESP/LTD og Gibson/Epiphone. Explorer = Gibson. Explorer=ESP Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Unnskyld meg? Har ESP nokon gong i det heile hatt ein modell som heiter Explorer? Nei. Har Gibson det? Ja. Har nokon andre hatt det? Nei. Kven var først ute med det originale Explorer-designet i 1958? Jo, Gibson. EOD. Det blir som å seie at Stratocaster = Ibanez. Kjøss meg hardt bak. Endret 13. april 2008 av KimNK Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Unnskyld meg?Har ESP nokon gong i det heile hatt ein modell som heiter Explorer? Nei. Har Gibson det? Ja. Har nokon andre hatt det? Nei. Kven var først ute med det originale Explorer-designet i 1958? Jo, Gibson. EOD. Det blir som å seie at Stratocaster = Ibanez. Kjøss meg hardt bak. Slenger meg på den.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Har ESP hatt et eget design i det hele tatt? Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Noen som vet hvor man kan få kjøpt explorer gitarer i Oslo området? helst fra butikk da jeg ikke vil ha brukt. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Unnskyld meg?Har ESP nokon gong i det heile hatt ein modell som heiter Explorer? Nei. Har Gibson det? Ja. Har nokon andre hatt det? Nei. Kven var først ute med det originale Explorer-designet i 1958? Jo, Gibson. EOD. Det blir som å seie at Stratocaster = Ibanez. Kjøss meg hardt bak. Ok, sorry. Dreit meg ut litt der ja. Men det jeg sier er at jeg liker de formene ESP har som er nesten helt like som explorer, bare spissere Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Explorer'n som James bruker er vel den råeste jeg har sett Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Explorer'n som James bruker er vel den råeste jeg har sett Det er vel ingen EX, men en FX tror jeg Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Noen som vet hvor man kan få kjøpt explorer gitarer i Oslo området? helst fra butikk da jeg ikke vil ha brukt. De har det på Myrbraatan, ikke så langt unna Karl Johan Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Det er en av hans Kenneth Lawrence-explorere. Custom-bygde saker. Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Kjøpte denne fra Ebay nå, Orville Explorer. Orville, som dere kanskje vet, er gibson/epiphone-avdelingen i Japan. Sånn kvalitetsmessig skal den ligge et sted mellom Korea-Epiphone og USA-gibson. I følge serienummeret, kommer gitaren med japanske pickuper, men den ene er visst bytta ut med en USA-pickup, en ceramic tror jeg. Gitaren er laget i 97 på Terada-fabrikken, som også har laget gitarer for gretsch og martin, samt endel av de jazzgitarene til Ibanez på 80-tallet. Den kosta en god del mindre enn de epiphone-explorerne de selger i Norge, så tror det var et godt kjøp. Så da får vi bare håpe den ankommer i en bit!! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Den var jo ålreit. Skaff eit PU-deksel til, så blir det kanon. Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan få tak i en Gibson Explorer Pro i Norge? Import, forhandlere, privat etc. og hvor dyrt dette blir i så fall? Takk for all hjelp Link: Gibson Explorer Pro (Natural) Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Unnskyld meg?Har ESP nokon gong i det heile hatt ein modell som heiter Explorer? Nei. Har Gibson det? Ja. Har nokon andre hatt det? Nei. Kven var først ute med det originale Explorer-designet i 1958? Jo, Gibson. EOD. Det blir som å seie at Stratocaster = Ibanez. Kjøss meg hardt bak. Vel, ESP hadde på 90-tallet en modell som ble kalt for ESP EXP, altså en explorer. Den største forskjellen mellom en EXP og en MX-250,MX-220 eller en MX-130 er vel i hovedsak at EXP var bolt-on. Så jo, ESP har hatt en explorer og har enda gjennom MX-modellen. Endret 29. juni 2008 av hawaii2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå