Gå til innhold

Den uoffisielle Explorer-tråden

SideburnsKongen

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte min goth explorer på Musikkland i Lillestrøm, kunne bestilt på nettet også, men syns det er betryggende å se og prøve gitaren før jeg kjøper den.. Fikk også masse avslag, gitar som lå på nettsidene dems til 5695,- bag til 700 ,- og reim til 400,- og noen plektere kom på 5900 ,- :D

Det er ikke værst ;) Lurer på om jeg skal skaffe meg en selv.. Ser det er tilbud på www.sound1.com

Endret av Djfreedo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestiller meg Custom ESP gitar til sommeren!

Explorer form..

Gleder meg noe sinnsykt til å holde den gitaren i hendene.. men det tar lang tid å få den produsert -,-

Jaja...

12 Juli blir gitaren bestilt! :D

Tror jeg har satt opp grunnformen.

Explorer kropp, omvendt jackson hode (De spisse man finner på RR osv) , metallic lakk, en venn av meg tegner et tribal mønster som jeg skal oppover halsen.

Skal finpusse ting fram til sommeren.

Noen forslag :)?

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte min goth explorer på Musikkland i Lillestrøm, kunne bestilt på nettet også, men syns det er betryggende å se og prøve gitaren før jeg kjøper den.. Fikk også masse avslag, gitar som lå på nettsidene dems til 5695,- bag til 700 ,- og reim til 400,- og noen plektere kom på 5900 ,- :D

Det er ikke værst ;) Lurer på om jeg skal skaffe meg en selv.. Ser det er tilbud på www.sound1.com

Er den god å spille på eller? :)

(Trykka på feil knapp.. Skulle redigere forige innlegg)

Endret av Djfreedo
Lenke til kommentar

Veldig god å spille på, litt uvandt i starten, man føler liksom at halsen detter litt ned når man spiller stående.. men sånn er det på de fleste gitarer bortsett fra stratocaster og les paul omtrent.. Man venner seg til det, jeg legger ikke merke til det lenger.. Men bortsett fra det, veldig god å spille på, halsen er glatt bak, så glir fint opp til forskjellige grep. Får ikke forklart no særlig, men den er liksom så god å spille på.. :)

Lenke til kommentar

Skaffer meg nok en jeg og.. Men venter til jeg er litt mer dreven i spillinga.. det er først nå i det siste jeg har begynt å spille ofte og vil bli god.. Før satt jeg med gitaren en gang i uka kanskje.. Driver å lærer meg på en billig el-gitar med tjukk hals nå :p

Lenke til kommentar
Skaffer meg nok en jeg og.. Men venter til jeg er litt mer dreven i spillinga.. det er først nå i det siste jeg har begynt å spille ofte og vil bli god.. Før satt jeg med gitaren en gang i uka kanskje.. Driver å lærer meg på en billig el-gitar med tjukk hals nå :p

Gothen er virkelig et godt kjøp spør du nå meg, den er god å spille på, pg så har den en sinna lyd! :D

Hvis man skal bli god, burde man spille i et band med en gitarist som er bedre enn deg, det har jeg gjort i ca 6 måneder nå, og jeg har blitt så utrolig mye bedre!

Ble foresten kicka i dag :( Bandet skal begynne å spille klassisk rock :(

Lenke til kommentar
Hvis man skal bli god, burde man spille i et band med en gitarist som er bedre enn deg, det har jeg gjort i ca 6 måneder nå, og jeg har blitt så utrolig mye bedre!

Ble foresten kicka i dag :( Bandet skal begynne å spille klassisk rock :(

Gjør det samme i to band, er blitt veldig mye bedre etter jeg starta i bandene..

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Lite aktivitet her syns jeg.. :p

Enig, men det er jo liksom ikke så mye mer å si:P

Og hva er folkas yndlingsmerke og form?

Mine yndlingmerker er: ESP, LTD, Jackson & Dean.

Yndlingsformer: Explorer (seff), Rhoads, ML, Den vanlige (stratocaster tror jeg det heter), De forskjellige V-ene & Razorback.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...