SideburnsKongen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Morn morn.. Sett at det er fler på forumet som har explorer, tenkte da det ville vært fint med en tråd for oss med Explorer. Her diskuter vi alt som har med Explorer å gjøre. Om noen har spørresmål, er det bare å komme med de her.. Noen regler. Vi holder oss on-topic Ikke noe spamming Veldig fint om dere legger ut bilde også.. Jeg begynner med å legge ut bilde for å forann med en godt eksempel.. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hadde tenkt til å lage en Explorer-tråd selv, det er veldig tøffe gitarer. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Veit, de er drit tøffe.. Har vært fan av Metallica ganske lenge også, James bruker jo mye Explorer, han har mange stilige.. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Var det jeg tenkte på og. Skulle gjerne hatt en hvit eller sort matt Explorer Lenke til kommentar
plaank Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Jeg hiver meg på tråden, selv om jeg strengt tatt ikke har en Explorer.. Jeg har som James Hetfield en ESP EX... Har dog bare en EX50, ikke noe supersaker Første gitaren min, og må si meg meget fornøyd med lyden, og "feelingen". Min sin Endret 17. februar 2008 av plaank Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Mange fine hvite også ja.. James har tegna\skrivd på mange av sine.. Er litt stilig egentlig.. Edit: Bare redigerer jeg. plaank: Pent.. Vurderte den sjøl jeg, men endte opp med goth`en.. Syns godt at epiphone kunne hatt litt spissere ender, som esp \ ltd har.. Men for all del, godt fornøyd med goth`en.. Endret 17. februar 2008 av SideburnsKongen Lenke til kommentar
plaank Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Takker! Ja, jeg synes de ser fantastiske ut, fra de fleste produsenter. Men siden jeg er, og har vært Metallica-fan nesten hele livet, så falt jeg for ESP sin. Er ikke så dreven innen spilling enda, men liker å klimpre litt for meg selv i ny og ne. Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg vurderer og kjøpe LTD EX 400, går det ann og fikse det at den er neckheavy? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Mulig å få kjøpt Den hvite esp explorer i en ellr annen butikk her i norge? Den samme om denne Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg kan vel bare si at slike gitarer kan kun kjøpes av privatpersoner, da de har gått ut av produksjon. Du KAN dra til Japan og se der, men EET FUK finner du nok ikke. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Synd at ESP sine Explorere (de som faktisk var kule) har gått ut av produksjon De explorerne som er nå er så utrolig spisse i tuppene, æsj oO Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hadde vært morsomt med en sånn gitar Ser en vart på finn som han sier er i "høy prisklasse"! Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Jeg hadde en hvit explorer som jeg skrev EET FUK på med sprittusj, men jeg syns ikke det var så fett i lengden Nå har jeg en Epiphone Gothic Explorer med EMG 81's og 013 strenger som jeg bruker når jeg skal spille Svartmetall Selvlakkert pentagram i matt blodrød Den andre gitaren på bildet er mon Jackson RR1 med custom hals fra Miami Det er min leadgitar, og exploreren er min rytmiske blodøks untitled.bmp Endret 25. februar 2008 av tommen_h Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Men hvor får man tak i en helt vanlig esp explorer? Finnes de i butikk eller må man leite på bruktmarkedet? Edit. Hvor fikk folka her tak i sine? Endret 25. februar 2008 av Djfreedo Lenke til kommentar
plaank Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg kjøpte min ESP ltd EX50 her, TheMusicStore.de. Greie priser, billig frakt.. Surt med toll da, men det er jo strengt tatt ikke butikkens feil Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Var ikke så dyrt for EX50 nei..! Men hvordan er betalinga der? http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP....umpTo=OfferList Denne hadde vært noe Lenke til kommentar
plaank Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Mmmm.. Trucker <3 De er vel den eneste utenlandske nettbutikken som faktisk støttet oppkrav. De sendte varen, etter en drøy uke var den hos FedEx i Oslo, hvor jeg måtte betale 2800 eller hva det nå var, for gitaren, frakt og en liten crappy amp. Etter den betalingen var i boks, så sendte de den videre hjem til meg. Hadde naturligvis sluppet den ekstra dagen med venting ved forhåndsbetaling. Fikk dessverre et surt brev på 750kr i toll/forenklet tollbehandling et par uker senere, da men. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Lå en slik Truckster på rebelimport.net med et lite hakk bakpå gitaren for 6500kr for litt siden. Eller var det LTD Truckster? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) http://cgi.ebay.com/ESP-Explorer-MX-250-II...1QQcmdZViewItem Frister Men har nok ikke råd til det..! Trådstarter, hvor kjøpte du din? Endret 26. februar 2008 av Djfreedo Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg kjøpte min goth explorer på Musikkland i Lillestrøm, kunne bestilt på nettet også, men syns det er betryggende å se og prøve gitaren før jeg kjøper den.. Fikk også masse avslag, gitar som lå på nettsidene dems til 5695,- bag til 700 ,- og reim til 400,- og noen plektere kom på 5900 ,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå