Krabba Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 har brukt logitech mx500 noen år no, den har forsåvidt vært en grei mus. Men jeg har egentlig likt formen på mx300 bedre i og med at jeg ikke har så store hender. har leitet litt rundt etter g3 som er litt lik i form, men det ser ut som om den er ute av produksjon. finst det noe andre tilsvarende alternativer som passer for mindre hender ? (hadde vært greit om det fantes ok drivere til linux, men ikke tenk på det om dere ikke har peil) Lenke til kommentar
Bister Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Her står det hvertfall at de har G3 på lager Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Her står det hvertfall at de har G3 på lager takker. ser ut som siden er nede for øyeblikket, så får sjekke den senere Men noen som vet om noen andre gode gaming muser som ikke er så store som logitech's 5 serie ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Da ville jeg anbefalt Logitech G5 Har den selv, og jeg har små hender.. Den er kjempe bra! Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Da ville jeg anbefalt Logitech G5 Har den selv, og jeg har små hender.. Den er kjempe bra! den har vel samme form som mx500, mx510, mx 518. altså er de alle i 5 serien.. som sakt tidligere er jeg ute etter en mus som er litt mindre, alla g3. trenger ikke å vær logitech.. hvordan er storrelsen på feks razors sine mus ? Endret 17. februar 2008 av Krabba Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det første jeg tenkte på var Razer. Sjekk det ut, nydelig gamingmus. Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Det første jeg tenkte på var Razer. Sjekk det ut, nydelig gamingmus. hvilken modell vil du anbefale for folk med mindre hender ? Det første jeg tenkte på var Razer. Sjekk det ut, nydelig gamingmus. hvilken modell vil du anbefale for folk med mindre hender ? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg tror alle er omtrent like store (eller små, om du vil). Ellers kan jeg si at jeg har gode erfaringer med Chameleon og Copperhead. Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg tror alle er omtrent like store (eller små, om du vil). Ellers kan jeg si at jeg har gode erfaringer med Chameleon og Copperhead. husker da boomslang va tingen, en artig mus. kanskje jeg prøver meg på en razor igjen ;=) ingen som har en fint brukt logitech 3g liggende som jeg kan kjøpe ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå