Parson Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Skaffet meg nylig en Dualshock 3, og etter at Motorstorm har ligget å samlet støv i flere måneder har det nå fått nytt liv igjen. For en forskjell Rumble gjør i det spillet Lenke til kommentar
buzo Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Helt enig, Dualshock 3 er en super sak! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Når kommer den til Norge? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Helt enig i at Motorstorm virkelig var eit spill som skreik etter rumble. Eg testet spillet igjen etter eg fikk DS3, men hjalp særlig lite siden eg spillte meg møkk lei ukene etter PS3 var i hus Lenke til kommentar
Parson Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) I mitt tilfelle ble det ikke spilt så altfor mye når det var nytt, men nå derimot... I tillegg finnes det jo nå 12 baner i stedet for 8, samt Time Attack Virker ikke som det nøyaktig er bestemt når Dualshock 3 kommer til Europa , men det blir til våren en gang. Q2 - Noe rundt der. BTW - Noen som har valgt norsk som språk på spillet, og hørt på den norske stemme-introen? Herregud - det høres teit ut Endret 18. februar 2008 av Britallica Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 I en dal upåbevirket av tiden er en ny type kriger født...OSV Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 I en dal upåbevirket av tiden er en ny type kriger født...OSV ooioioioooiooi MÅ prøves !! en vakker dag skal jeg jobbe med å gjøre voiceover på spill, PÅ NYNORSK!! jadda, bare vent Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 I en dal upåbevirket av tiden er en ny type kriger født...OSV ooioioioooiooi MÅ prøves !! en vakker dag skal jeg jobbe med å gjøre voiceover på spill, PÅ NYNORSK!! jadda, bare vent hehe nynorsk du Kommer Dualshock 3 til og koste det samme som den som er ut nå, altså 500 kr? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Usikkert, men i Japen har den i alle fall samme pris på amazon.jp som sixaxis hadde. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Dualshock3 selges på playx, er det import da eller? Den er hvit forresten... Lurer på å kjøpe. Har jo motorstorm og har savna ristinga siden ps2 Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 virke ds3 likt som ds2? Hørte no om at det var flere små rumble komponenter i den nye. Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
MrWoods Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 virke ds3 likt som ds2? Hørte no om at det var flere små rumble komponenter i den nye. Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Jeg har nettopp fått en DS3 i hus, og den oppleves som ganske lik DS2, men allikevel annerledes! Det virker som det er "flere små rumble komponenter" som du kaller det ja. Samtidig føles det mykere og mer presist når kontrollen rister. Kjøp det i hvert fall! Forandrer opplevelsen totalt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 morsomt, mange PS3 eier før, når DS3 ikke var aktuell sa at rumble var tull og det gjorde ikke noe at PS3 ikke hadde det Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Og mange er alle ? Bryr meg framleis ikkje ein tøddel om risting eller ei. Dog kunne den godt hatt litt meir tyngde. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 morsomt, mange PS3 eier før, når DS3 ikke var aktuellsa at rumble var tull og det gjorde ikke noe at PS3 ikke hadde det Nå kan ikke jeg svare for alle, men i mitt tilfelle var jeg veldig sikker på et en kontroll med risting kom en eller annen gang. Men det er ikke så nøye for meg, men når jeg har muligheten skal jeg selvfølgelig skaffe en (eller to) når den kommer til Norge. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tungden blir nærmest perfekt utbalansert i form av DS3 synd eg Og kontrollen føles mye meir robust of oser faktisk litt kvalitet i forhold til SIXAXIS. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tungden blir nærmest perfekt utbalansert i form av DS3 synd eg Og kontrollen føles mye meir robust of oser faktisk litt kvalitet i forhold til SIXAXIS. litt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Ein gode del meir da SIXAXIS er søppel ihvertfall. Endret 20. februar 2008 av Mala Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 morsomt, mange PS3 eier før, når DS3 ikke var aktuellsa at rumble var tull og det gjorde ikke noe at PS3 ikke hadde det Mange PS3 eiere sa før rumble ble relansert at de savnet det også. Så vi kan vell fastslå at PS3 eiere har forskjellige meninger om dette. Noen savnet det, andre ikke. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 morsomt, mange PS3 eier før, når DS3 ikke var aktuellsa at rumble var tull og det gjorde ikke noe at PS3 ikke hadde det eg ska ikkje kjøpe en ds3, i alle fall ikkje før en av mine eldre blir ødelagt. eg trenger ikkje det i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå