nexus329 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Har kryploft i leiligheten, og vil bygge inn høytalere i taket i forskjellige rom. Vanligvis så kjøper folk høytalere som er til innebygging, men så lenge eg har veldig stor plass på kryploftet til å bygge kasse bak høytalerene, så føler eg det er bortkastet å bruke extra penger på høytalere som er spesiallaget til dette, når eg har muligheten til å felle inn hvilken som helst høyttaler. (og kansje sub?) Bruker denne forsterkeren: http://www.hifiklubben.no/produkter/lyd_i_...oneplayer__.htm Budsjett ca 7000 i stue ca 3000 på bad ca 3000 på kontor Takker for alle forslag Endret 17. februar 2008 av nexus329 Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Lufter bare et forslag her nå, så hva med B&W DM685 og en B&W ASW608 til stua (8000,-), og et par Dali Concept 2 (2400,-) til kontoret? B&W DM685 kan du se testet HER Til badet ville jeg kanskje vurdert noe som er litt mer vanntålelig, eller i det minste noe som ikke er portet. B&W LM1 (2400,-) for eksempel? Et lite tips når du skal "felle inn". Sett høyttalerene på noe veldig solid og gjerne tykt; ellers risikerer du å få plagsomme vibrasjoner i veggene. Håper det gav deg noen ideer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg er også enig i at B&W vil være et meget bra valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå