ZkedaR Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg har for vane å syngerope "DIE!!! Like a motherfucker!" eller hele SOAD - Chop Suey... Av og til også The night is young fra Men in tight's... :oops: : The night is young and you're so glamourus, and if i seem over-amourus... LADY! What can i do? The night is young and i'm in love with yoooouuuuu! PS! Synges med pompøs, 30-talls sjarmør stemme... :wink: Kan bare gi ett lite til meg sjøl! EDIT: Diverse leifer og rettelser... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 For tiden er det faktisk den gamle sangen butterfly av crazy town jeg synger.. hvis jeg synger da Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Nei synger aldri i dusjen. Er ikke det man skal gjøre der, eller? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 hehe.. egentlig ikke men.. andre ting å gjøre i dusjen vettu jaja... Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 synger ikke i dusjen, men har sovnet et par ganger Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Nei jeg synger ikke i dusjen, men jeg nynner Har ikke sangstemme og det er naboene enig i. :oops: Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 forresten har prøvd å synge, men resonansen i dusjen er elendig Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Eier ikke sangstemme jeg heller (sprekker hvis jeg tar i litt), men jeg synger da for det Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 synger ikkje i dusjen, der kan man gjøre andre ting Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Eier så defnitivt ikke sangstemme jeg heller... Men gjør det for det må jo gripe dagen vettu Lenke til kommentar
corcky Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg har ikke for vane å synge i dusjen, men det hender jeg tar meg en "trall" :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 synger ikke i dusjen, men har sovnet et par ganger Du må ha dusje vakt altså, så du ikke drukner i dusjen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Har ikke dusj så synger ikke no jeg Lenke til kommentar
Aem_Kei Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 hater å synge, men det er moro i dusjen da hører ikke så mange på deg. Det er meg og BjaA som synger mest på skolen da hehe.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 hater å synge, men det er moro i dusjen da hører ikke så mange på deg. Det er meg og BjaA som synger mest på skolen da hehe.. er du på forumet og? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg vil bare si at jeg sang i dusjen i dag.... :smile: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 synger ikke i dusjen, men har sovnet et par ganger Du må ha dusje vakt altså, så du ikke drukner i dusjen Jeg sovner i dusjen nesten hver morgen. Har fremdeles ikke druknet. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Som jeg sa tidligere så sang jeg "I just wanna F*** You!" <-- i dusjen .. (seriøst) vel nå har jeg lagt på litt på den teksten .. så nå er det "I just wanna F*** You!.. AAAALLLL Night Long!" (Ja dette er seriøst) Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 synger Children of Bodom - Bed of Razors jeg en gang sang jeg så høyt at naboene hørte det det er helt sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå