Aldin Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei folkens! Vil ha en fort svar hvis mulig... Nemlig, jeg tror jeg ble lurt når jeg kjøpte musmatte til min sidewinder! Jeg var innom expresspc butikken på Lagunen i Bergen, og kjøpte en qpad uc musmatte. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=Q...B&mcat=c195 Jeg betalte den 300,- Som dere ser den koster 150,- på microplex.no Jeg kunne ha kjøpt razer speed musmatte for 300,- på spaceworld 1. Holder qpad uc målet når det gjelder ms sidewinder 2. Kan jeg levere tilbake denne musmatta og får pengene tilbake? Hilsen Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 At en gitt vare har forskjellig pris i forskjellige butikker er normalt og ikke lureri. Når du sammenligner vanlig butikk med en nettbutikk må du ta hensyn til driftsomkostningene (en butikk har dyrere lokaler og må være "sentralt" plassert. De har også større omkostninger til betjening. For varer kjøpt i en netbutikk må du også ta hensyn til transporttid og fraktomkostninger.) Dette gjelder ditt spørsmål om du er blitt lurt. Du har ingen lovmessig returrett ved kjøp i vanlig butikk slik du har det ved kjøp via Internett. Lenke til kommentar
dabar Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Ok... Jeg spurte pent hva skulle det passe for min sidewinder! Da ga han forslag om denne musmatta. Som var nest siste i butikken. Hva skulle koste en musmatta som koster 350,- i nettbutikken? Qpad uc passer ikke i det hele tatt for en laser mus. Derfor forvirring. Nå ser jeg at denne musmatta kostet på komplett 129,- Hehe...Da blir det stooor forskjell! For 300,- (som er egentlig ikke lite penger for en j. musmatta) burde jeg få en skikkelig en uansett hvor! Takk for svar! Det er meg fra første innleget. Hadde glemt passord ( hjemme ) og laget en ny acc. Sorry for det! Endret 18. februar 2008 av dabar Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Den passer da ypperlig til lasermus ... Hvis du er misfornøyd kan du bare levere den tilbake, så sant du fortsatt har kvitteringen. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hva som passer/ikke passer har trådstarter fått svar på i https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=910608&hl= Camron, han har ikke lovfestet rett til å levere tilbake musematten i forretningen selv om han ikke er fornøyd. For meg virker det som det eneste han ikke er fornøyd med er prisen. Musematten skal, i henhold til den andre tråden, virke flott med Sidewinder. Lenke til kommentar
dabar Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Hva er bedre da Razer Mantis eller den som jeg kjøpte?Prisen er det samme i butikken! PerB- Det er jo mine penger! Og nei, det funker ikke 100% med sidewinder! Du må ikke bekrefte hvis du ikke har prøvd! EDIT: det gikk veldig fint!!! Endret 18. februar 2008 av dabar Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Camron, han har ikke lovfestet rett til å levere tilbake musematten i forretningen selv om han ikke er fornøyd. For meg virker det som det eneste han ikke er fornøyd med er prisen. Musematten skal, i henhold til den andre tråden, virke flott med Sidewinder. Nei, han er ikke lovfestet en rett til retur, men det er svært vanlig at butikken fører en returperiode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå