marsvo666 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Go kveld ! Den eine strømforsyninga mi røyk i går dn hvar på 400w... Har ein 240w nå mn vett ikke om dn klarer å drive dette: Amd Athlon 5000+ 2600mhz ATI radeon 1650 noen minner 2 gb på 800mhz.. Kansje noen vifter.. harddisk dvd rom... Trenger bare vitte om det er vits å prøve å sette inn ein strømfostyning på 240w..=? Så lenge ikke noe blir ødelagt kan jeg prøve, noen som kan hjelpe meg ! Lenke til kommentar
marsvo666 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 skjermkorte er 2650 model! Noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Nei, det tror jeg vil være for lite. Ikke fordi 240watt er for lite nødvendigvis, men fordi så gamle PSUer har helt annen fordeling av spenningene, og jeg tror at sansynlligvis vil den lever i miste laget med 12volt, selv om skjermkortet ditt neppe trekker så voldsomt mye. Du ødellegger neppe noe ved å prøve den, og den vil nok sikkert fungere så lenge du ikke stresser maskinen, men om du spiller et 3Dspill så tror jeg du kan merke ustabilitet og spontane reboots som følge at for dårlig strømtilførsel. Men det kommer selvfølgleig mye opp til hvordan spenningsfordelingen er på akkurat din modell som sagt ... Det står på siden av PSUen. -Stigma Endret 17. februar 2008 av Stigma Lenke til kommentar
marsvo666 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Nei, det tror jeg vil være for lite. Ikke fordi 240watt er for lite nødvendigvis, men fordi så gamle PSUer har helt annen fordeling av spenningene, og jeg tror at sansynlligvis vil den lever i miste laget med 12volt, selv om skjermkortet ditt neppe trekker så voldsomt mye. Du ødellegger neppe noe ved å prøve den, og den vil nok sikkert fungere så lenge du ikke stresser maskinen, men om du spiller et 3Dspill så tror jeg du kan merke ustabilitet og spontane reboots som følge at for dårlig strømtilførsel. Men det kommer selvfølgleig mye opp til hvordan spenningsfordelingen er på akkurat din modell som sagt ... Det står på siden av PSUen. -Stigma Det står : Max output power: 250w Dc output: +3,3v 17A +5v 18A +5Vsb 2A + 12v1DC 0,8A 12v2DC 14A 12v 0.4A + 12v 0.8a(dc jack) (+3.3v å 5v = 115w max) Fluse rating 5 a 250 v Sier ikke meg noe..:/ Endret 17. februar 2008 av marsvo666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå