olavgb Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 For de som ikke skjønte det, er det mulig å at to stykker bruker den ene samme datamaskinen akkurat som om at det var to forskjellige datamaskiner? Der vi da altså kan dele alt som ligger på den mellom de to(kan godt være at jeg kan begrense hva den andre brukeren får f.eks også altså), installere det vi vil begge to, osv? Lurer på dette fordi jeg og samboeren har hver våre pc ved siden av hverandre, men hennes er mye dårligere enn det min er, og ho vil da låne min mest mulig, da spesielt til lekser siden hennes klikker ganske ofte(og ho har mye lekser:/) Så da hadde det jo vært ypperlig om vi kunne koblet begge skjermene, begge musene og begge tastaturene på min pc Så kunne vi hatt hver våres bruker eller noe Jeg har dual dvi på skjermkortet, så det skal gå greit og koble til begge skjermene, og jeg har adapter så jeg får koblet det ene tastaturet og den ene musa i usb, mens de andre blir koblet i vanlig PS/2 kontakt. Er det noen innstillinger i windows xp sp2 som kan fikse dette? Eller er det et program som kan fikse dette? Takker for all hjelp jeg kunne fått Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Ingen som vet noe? Hmm. Har kommet over et par som kanskje kan funke? DETTE ? Eller DETTE ? Har ikke muligheten til å teste det før på fredag, men om det er noen vet noe om disse programmene eller noe så hadde det vært fint om dere kunne sagt noe Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hmm ingen som vet noe? Hehe, Mvh Olav B, G BTW sry for dobbel(trippelpost?) Endret 26. februar 2008 av olavgulb Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei Olav. Det er tydeligvis ikke noe mange vet mye om dette. Derfor hadde det vært knallbra om du skriver tilbake når du har testet og forteller om erfaringene. Harald Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvis dere skal bruke maskinene samtidig så er du nødt til å gjennomføre en virtualisering. Dette betyr at maskinen din kan gi deg 2 brukeropplevelser samtidig. Du er inne på et felt som er veldig i vinden for bedriftsmarkedet(i en mye større skala selvsagt;)). WMvare er vel det mest kjente systemet for store bedriftsnett men jeg tror ikke du får det til så lett med en hjemme-pc. Dog har jeg en bror som har klart det umulige før. Kanskje han har noe enklere å tilføye senere. Fant noen som hadde svart: http://ask.metafilter.com/80913/Two-simult...on-one-computer Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 http://www.elecomsystems.com/showpages.asp?pid=1006 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå