Stvg9124 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hei! Idag da jeg skulle til å kjøre ut på veien (sto i innkjørselen med andre ord) så jeg noe merkelig. Et hav av biler, minst 30 stykker kjørte forbi her med nødlys på, folk sto i takluka, de hadde røde flagg med en slags ørn i midten, noe maskelignende greier og hylte og skrek. Noen som har peiling på hva dette kan være for noe? En slags religiøs bevegelse eller noe? 90% av de jeg så var forresten av utelandsk opprinnelse, om det er av betydning. Merkelige greier Endret 17. februar 2008 av RSMarius Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Albanske flagg, det har en sammenheng med Kosovo sin uavhengighetserklæring mistenker jeg Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&hl=kosovo Har muligens noe med dette å gjøre? Lenke til kommentar
Stvg9124 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Hehe var nok det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå