Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eg har ein del problem på grunn av kammeraten min

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Det beste er å ta alt med eit smil, eller å berre drite i alt han seier.

Eg kan ta eit eksempel frå skulen vår: Vi har ein gut i b-klassen som har "måne" på hovudet. Det er eigentelg ikkje ein måne, men det punktet på hovudet der alt går kvar sin veg, og hos han er det markert der liksom. Så det begynnte ved at ein i klassen min sa på kødd:

"oi oi oi, du begynner jo å få måne jo". Og så snudde ein anna person seg og sa det samme. Då begynnte måne-guten å sei sånn:

"Eg har ikkje måne!! eller har eg??" og så gjekk han å såg seg i speilet og sa at han ikkje hadde måne. Og derfor begynnte mange å lage vitsar ut av det. Sånn som "Kva "måne" er vi i? *namnet på guten*???" eller sånn "Nå blei det jaggu månelyst her" når han kom inn i rommet. Men viss han berre hadde gitt faen i alt andre sa heilt frå begynnelsen, så hadde ingen gadda å sagt noko meir om det.

Har og eit anna eksempel. Ein i klassen min kjem frå ein sånn lita øy ute i havet. Men folk pleier å blande den øya med den øya som ligger vedsiden av. Og han blir skikkeleg sur om nokon blandet namna på dei. (fordi den øya han kjem frå er liksom mykje "bedre" enn den andre øya) Så nå driver folk på å kødder og blander namna på dei øyene med vilje, og då blir han sur. Om han aldri hadde gjort noko stort ut av det, så hadde ingen drevet på å kødda med å blande namna med vilje berre sånn at han skal bli sur.

Så viss du (heilt frå begynnelsen) hadde dreti i kva kompisen din hadde sagt, så hadde ingen gadda å kødde om det. Eller du kunne blitt med på spøken. Då hadde alle forstått at det var bullshit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...