The Jester Race Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hei. Jeg lasta ned en remix av Cloud Connected av In Flames og Nerve av In Flames. Det var ikke noe bilde, så jeg tenkte jeg kunne blande coverbildene av de to albumene til låtene til ett! Hvordan kan jeg gjøre det? Det er visst en funksjon i Vista som fikser det, men gjett hva, jeg har ikke Vista. Eventuelt, noen som gidder å gjøre det ? Edit: Det var en liten skrive-Truls der. Endret 17. februar 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Nå har jeg ikke prøvd dette programmet selv, men Paint.NET har mulighet for layers og avansert bilderedigering og er gratis. Lastes ned her. PS. Flytter tråden din til en kategori hvor det er flere bilderedigeringsprogramvare-eksperter. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Vil du leggje dei to omslagsbileta ved sida av kvarandre og lagre som ei ny fil? Det er enkelt å gjere i Paint.NET som Skagen linker til: Opne det fyrste omslaget. Gjer arbeidsflaten større ved å gå til Image --> Canvas size. Vil du setje dei ved sida av kvarandre auker du breidda (witdh) til det dobbelte (reknar med bileta er like store). Legg inn det andre omslaget ved å gå til Layers --> Import from file. Finn det andre biletet og klikk OK. Flytt omslag #2 bort til det ledige området ved å ganske enkelt dra det bort. Må du endre storleik på det nye laget, hald inne Shift og dra i eit hjørne. Lagre ved å gå til File --> Save as. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå