kake_fisk Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg lastet ned en media spiller, men den redigerte noe i regiseret mitt sånn at *.mp3 filer får et annet ikon hos meg. Jeg synes dette er ganske irriterende og lurer bare på om noen vet hvordan jeg kan få det gamle ikonet tilbake? ..Er ikke helt sikker på om dette er riktig forum, men det var det nermeste jeg fant til mitt problem. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Du må inn i det programmet du brukte til å åpne mp3-filer før og bestemme at mp3-filer skal åpnes der igjen. Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Det åpnes fortsatt i windows media player, men det har bare skiftet ikon. Jeg er sikker på at noe ble redigert i registret fordi jeg har source koden til det programmet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 du kan endre det ved å gå inn på f.eks "min datamaskin", velge Verktøy på oppgavelinja, finne arkfanen Filtyper og finne .mp3 der. når du har funnet .mp3 merker du den og trykker på avansert og så endre ikon. da kan du bare finne det ikonet du mener passer du kan gjøre det i registry også, men orker ikke ta det her nå Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 alle de andre filene kunne man trykke avansert på utenatt .mp3 der det skulle stå avansert stod det gjenoprett. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå