richardhal Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei har tatt et portrett bilde som jeg håper noen kan gi ris og ros til Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
magnuje2 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei har tatt et portrett bilde som jeg håper noen kan gi ris og ros tilTakker for all hjelp. Har du etterbehandlet det på noe vis? Synes motivet fikk litt plastikk preg. Kan godt være det var meningen? Særlig refleksjonene i håret ga meg denne følelsen Lenke til kommentar
richardhal Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Hei har tatt et portrett bilde som jeg håper noen kan gi ris og ros tilTakker for all hjelp. Har du etterbehandlet det på noe vis? Synes motivet fikk litt plastikk preg. Kan godt være det var meningen? Særlig refleksjonene i håret ga meg denne følelsen Ja jeg har justert farger og skarpet, beskjært. Håret skal være slik som du ser det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ser ut som Noise Reduction er voldtatt og at det er lagt på i overkant mye skarphet i ettertid. Skulle gjerne sett hvordan bildet er uten dette, er enig med magnuje2 i at det ser både kunstig plastikk-aktig ut. Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Dette bildet er like spennende som et passbilde. Jobb med lys og posering dersom du vil heve deg over det nivået. Lenke til kommentar
richardhal Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Dette bildet er like spennende som et passbilde. Jobb med lys og posering dersom du vil heve deg over det nivået. legger opp orginalen kan dere prøve slik at jeg kan se hvordan det kan bli seanes ut. glemte og ta med at dette skal være et bilde som skal brukes til presentasjon på nett og powerpoint. Men tar gjerne i mot tips på hvordan jeg får bildet skarpt med riktige farger. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ikke noen voldsom bedring, men kjappt gikk det: Curves, og setter hvitpunkt på bakgrunnen Color Balance, til det ser ut til å stemme, men ble ikke optimalt Image Size, justeres ned til høyde på 800px med Bicubic Sharper. Ferdig (og tegna t-skjorte da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå