Gå til innhold

Veldig høye temperaturer?

Evju

Anbefalte innlegg

57 er vanlig på en 8800GTS.

Det er gruelig varmt for en q6600 ja, ta av og på cpu-kjøleren, sjekk at det er kjølepasta der.

Jeg tenkte også på det. Har bytta kjølepasta på kjøleren, fjerna den gamla og lagt på Arctic Silver 5. Ingen effekt foreløpig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Lasta ned Speedfan, og den viste at Temp 3 var på 127 grader! Problemet er at eg ikkje har peiling på kva Temp 3 viser. Kva kan det vere?

Lenke til kommentar

Ser ut til at siste alternativ for å få ned temperaturen er ny kjøler. Hvis ikke jeg kan tjene mye på å planslipe kjøler og legge på nye kjølepasta da?

Hvor mange grader tror dere jeg kan få ned temperaturene på CPU med en god kjøler, f.eks. Noctua NH-U12P? (Idle er ca 54, load ca 71).

Vurderer å klokke den opp til rundt 3,2GHz eller deromkring.

Lenke til kommentar

Med den Noctua kjøleren tenker jeg du får ned CPU med kanskje 10 grader, men virker som om du burde bytte ut alle kabinettviftene dine og..

Kjøp Noctua vifter og sett de i alle vifteplassene, dytter mye luft til å bråke så lite; )

Eller, så kan du kjøpe Antgec Tricool vifter, disse bråker mer på fullt, men dytter da ekstremt mye luft! (Disse har også viftestyring Fra Low-Medium og High speed)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...