Evju Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 57 er vanlig på en 8800GTS.Det er gruelig varmt for en q6600 ja, ta av og på cpu-kjøleren, sjekk at det er kjølepasta der. Jeg tenkte også på det. Har bytta kjølepasta på kjøleren, fjerna den gamla og lagt på Arctic Silver 5. Ingen effekt foreløpig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Lasta ned Speedfan, og den viste at Temp 3 var på 127 grader! Problemet er at eg ikkje har peiling på kva Temp 3 viser. Kva kan det vere? Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 tja hvis jeg var deg så ville jeg bytta den standar cpu vifta der.. har hørt mye negativt om den.. ta og kjøp heller en Big Typhoon.. ikke bare at den kjøler cpuen men rammen og Hk samme slengen ^^ jeg er 10/10 fornøyd med den iaffal Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Lasta ned Speedfan, og den viste at Temp 3 var på 127 grader! Problemet er at eg ikkje har peiling på kva Temp 3 viser. Kva kan det vere? 127 er en error/ikke avlesning/bug. Bare å ignorere. Lenke til kommentar
Evju Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Ser ut til at siste alternativ for å få ned temperaturen er ny kjøler. Hvis ikke jeg kan tjene mye på å planslipe kjøler og legge på nye kjølepasta da? Hvor mange grader tror dere jeg kan få ned temperaturene på CPU med en god kjøler, f.eks. Noctua NH-U12P? (Idle er ca 54, load ca 71). Vurderer å klokke den opp til rundt 3,2GHz eller deromkring. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Med den Noctua kjøleren tenker jeg du får ned CPU med kanskje 10 grader, men virker som om du burde bytte ut alle kabinettviftene dine og.. Kjøp Noctua vifter og sett de i alle vifteplassene, dytter mye luft til å bråke så lite; ) Eller, så kan du kjøpe Antgec Tricool vifter, disse bråker mer på fullt, men dytter da ekstremt mye luft! (Disse har også viftestyring Fra Low-Medium og High speed) Lenke til kommentar
GyldeN Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Her har du løsningen http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327440 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343985 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå