EinarEriksen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Dette programmet utnytter multitouch-funksjonen til det fulle. Les mer Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Tja. Ikke mange sanger man greier der raskt. Nå vet jeg ikke hvor "langt" et ordinært piano går. Men ser for meg 3-5 iPhone's koblet via blåtann for et fult piano... Endret 17. februar 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Morsomt, men sikkert slitsomt med tanke på man må skifte frem og tilbake. Lenke til kommentar
snowflakes Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 finnes det til LG KU990 Viewty og? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 finnes det til LG KU990 Viewty og? har den multi-touch da? blir ikke det samme uten Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 viewty har lukket OS,så tror ikke det går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Nå gjenstår det bare å skaffe seg en iPhone. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Iano er kult nok det, men hva med Guitar Hero? Lenke til kommentar
Mrks Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Iano er kult nok det, men hva med Guitar Hero? nice Iano er kult nok det, men hva med Guitar Hero? nice Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 iPhone Piano Hero? :!: Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Forsåvidt ganske lenge siden jeg prøvde piano på iPhonen til en kompis. Er fremdeles moro da. Etterhvert har jeg også begynt å irritere meg over at dere konsekvent skriver "Iphone". Riktig at det skal være stor forbokstav i egennavn i Norge, men mange produkter fra Apple må man gjøre et unntak for. "Iphone" er rett og slett feil, produktets navn er "iPhone". Har vi egentlig fått en god forklaring på hvorfor dere må skrive feil? Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Det er litt vittig at de gjør det når Amobils egen logo er stavet feil. Skal dette fortsette foreslår jeg at logoen endres slik at den blir riktig: Amobil istedenfor amobil. Håper for øvrig også at modellnavn som Samsung SGH-F700 blir forandret til Samsung Sgh-f700 heretter. Endret 17. februar 2008 av Marasmus Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Bare på iPhone, eller for iPod Touch også? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 For min del er hele dette I hysteriet dritt. Ekstremt mye I dritt som er ute og går. Tror det virker på iPod Touch'en også. Skulle vell være samme OS'et antar jeg... Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Forsåvidt ganske lenge siden jeg prøvde piano på iPhonen til en kompis. Er fremdeles moro da. Etterhvert har jeg også begynt å irritere meg over at dere konsekvent skriver "Iphone". Riktig at det skal være stor forbokstav i egennavn i Norge, men mange produkter fra Apple må man gjøre et unntak for. "Iphone" er rett og slett feil, produktets navn er "iPhone". Har vi egentlig fått en god forklaring på hvorfor dere må skrive feil? Einig, det skal ikkje vera Iphone eller IPhone, det ser heller ikkje riktig ut, det skal vera iPhone uansett! Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Virker på iPod Touch, men der er du nødt til å koble den til en høyttaler, siden Touch ikke har en innebygd. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) kan noen fortelle meg hva den andre sangen han spiller heter? står F5 nede til venstre når han spiller den. nvm fant ut av det. Coldplay - Clocks hvis det er fler som lurer Endret 17. februar 2008 av Post_Mortem Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Har vi egentlig fått en god forklaring på hvorfor [Amobil] må skrive [iphone]?Ja. Poenget er at vi ønsker å ha leservennlighet i fokus, og ikke produsentens ønsker. "iphone", "StatoilHydro", "RAZR" og andre navn er åpenbare forsøk på å plassere en logo i teksten. For ekstra oppmerksomhet og gjenkjennbarhet rundt sitt navn kunne for eksempel Sony Ericsson skrevet navnet sitt slik: "SoNyErIcSsOn". Det hadde ikke vært spesielt leservennlig, og vi hadde garantert endret det. Når vi skriver Iphone i stedet for "iPhone", så er det for å være konsekvent med språkbruken. Skrekkeksempelet er jo artisten Prince, som en periode insisterte på å bli omtalt som Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det heter iPhone og iPod touch. Jeg irriterer meg grønn på alle som insisterer på å skrive iPod og iPhone med stor I og liten p! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg