SteffenMA Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei, Glasset på den ene lykta mi (høyre side) er knust. Noen som vet om det går an å få tak i kun glass? Fra forhandler hovedsaklig. Jeg har trålet nettet oppned i helga, men har ikke kommet frem til noe svar. Tenkte jeg skulle spørre før jeg eventuelt bestiller ny lykt. Jeg trenger ikke linker til div butikker, men svar om dette er gjennomførbart Takker for all hjelp Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Angel Eyes lykter er ikke orginale, du finner ikke disse hos din Honda forhandler. Du må finne produsenten på lykten din, kontakte dem og høre om de selger lykter i deler. Hvis ikke får du sikkert kjøpt en enkel lykt på ebay. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Nei du har rett selvfølgelig. Finner nok ikke disse lyktene hos Honda nei. Det står ingen merke på de, bare et serienr som jeg ikke kom noen vei med Har ikke kjøpt disse lyktene selv. Men jeg kan legge ut et bilde: Jeg har lite\ingen peiling angående disse type lykter. Kanskje du kjenner de igjen? En ting til: Jeg fant ut det var meget vanskelig å få av selve glasset på lykta. Er det noen triks å få de av? Varme gummilista rundt den f.eks? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Prøv et søk på google, hvis du ikke har gjort det før. "Serienummer" + Headlights Eventuelt kan du prøve på diverse Hondaforum. De kan kanskje ligne litt på disse: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.as.../620/9410/11073 Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Ja dem er jo prikklike Ser ut som jeg har klart og oversett disse. Har jo tråla alt av nettbutikker..menmen. Takk for hjelpen i alle fall. Skal prøve det med serienr og headlights nå. Takk igjen Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 for å få av glasset, så må du varme opp lyktene først, sett steikovnen på 115 grader, slå den av når den blir varm, og legg inn lykta med en håndduk under. La lykta ligge i 10 minutter, så begynner du å jobbe deg rundt med ettellerannet så du får lirka det av. Samme for å få det sammen igjen, evt. rense bort "limet" og legg på nytt Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 for å få av glasset, så må du varme opp lyktene først, sett steikovnen på 115 grader, slå den av når den blir varm, og legg inn lykta med en håndduk under. La lykta ligge i 10 minutter, så begynner du å jobbe deg rundt med ettellerannet så du får lirka det av. Samme for å få det sammen igjen, evt. rense bort "limet" og legg på nytt Har du sett, folk veit jaggu alt mulig Tusen takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå