Veedface Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hei, Har en toyota carina ll xl '89 Har lite erfaring med bilstereo, og lurer derfor på hva jeg burde kjøpe. Har ikke så veldig store krav i forhold til lydkvalitet, men liker litt trykk. kriterien er at jeg ikke skal bruke mer enn 5k inkludert cd-spiller. Forslag? takker for svar! Endret 17. februar 2008 av Veedface Lenke til kommentar
Defus Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Tja, jeg ville brukt 2k på en god spiller fra Pioneer eller Alpine Så ville jeg brukt 1,5k på et frontsett fra Morel, focal, Hertz eller soundstream. Til slutt ville jeg ha funnet en forsterker til frontsettet. Helst noe fra UsAmps, Soundstream eller Audison. Så ville jeg spart før jeg hadde kjøpt sub og slikt. Kjøp litt etter litt, i stede for alt nå. Lenke til kommentar
Veedface Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) x_plod.bmpHadde lenge vurdert dette oppsettet... Vil det bli verldig dårlig? Har som sagt ikke de store kravene til lydkvalitet, men liker derimot litt trykk i bilen. Er det noen som har konkrete eksempler/erfaringer? Skjønner at det finnes mange som er bedre, men penger er et problem. Har heller ikke tenkt/lyst å oppgradere senere. Endret 18. februar 2008 av Veedface Lenke til kommentar
Defus Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg er ikke så imponert av sony sine spillere, å den basspacken der er ikke noe å samle på. Det kommer til å gi lyd, selvfølgelig, men ikke låte noe bedre pent. Jeg holder meg til det jeg sa over. Lenke til kommentar
Veedface Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg er ikke så imponert av sony sine spillere, å den basspacken der er ikke noe å samle på. Det kommer til å gi lyd, selvfølgelig, men ikke låte noe bedre pent. Jeg holder meg til det jeg sa over. Alt jeg ønsker er grei lyd med litt bass. Har kompis med en 1600kr basspakke fra JBL, og synes de spiller bra i massevis. Han har også sony cd-spiller. Ok, skjønner nok at sony ikke er det beste, men hvor dårlig er de egentlig? Jeg må ha en sub! Ville JBL være et bedre kjøp, og hvorfor er sony bortkastet penger?? Sony x-plod subwoofer var jo testvinner i max power for subber under 3k. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 lyden i høytalerene fra sony høytalere er svak i bass området, og i det høyere. Spillerene har en veldig plistrete lyd. Kjøp en pioneer spiller og den jbl pakken om du syntes den låt bra nok. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Kan jo si hva jeg fikk for 5400 kr: Pioneer DEH-P40MP CD-SPILLER 4X50W/MP3/WMA/WAV/RDS/AUX FRONT/2xRCA Hertz ES 250D1 10” Subwoofer, 250 W RMS, 28Hz-300Hz, 96 dB, 2x4Ω Soundstream Lil`Wonder LW5.830 4x70W+1x180W/ 2x280W+1x270W 3 veis delefilter Fusion NV-CM525 5 ¼” 2 veis komponentsett i NV-serien, 60 w RMS, Støpt chassis, 2 ohm Evus PC21 silver/blue Strømkabel i 21mm2. Godkjent for opptil 188 ampere. 6m Evus CA10, 2x5mm2 høyttaler kabel, fortinnet kabel med klar plastbeskyttesle, 6m Evus CA14, 2x2mm2 høyttaler kabel, fortinnet kabel med klar plastbeskyttesle, 6m Evus BD3 AFC, sikringsholder/splittblokk for 3 inn og 3 ut. 33mm2 inn og 25mm2 ut med 25A og 80A sikring Soundstream sikringsholder med 80A sikring 2 stk Soundstream dobbeltskjermet signalkabler, 5m Soundstream remote kabel, ca 6m Batteripolskruer Hør med Lars Engen/Engen Audio så skaffer han deg sikkert et godt tilbud! Lenke til kommentar
Defus Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hehe! da jeg såg hva du skulle få, syntes jeg det luktet engen lang vei Jeg er enig med jonas, kom over så mye penger du får tak i å kontakt engen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå