Gå til innhold

Har jeg koblet alt riktig?

henrik1992

Anbefalte innlegg

Jeg måtte snu hovedkortet mitt for å innstalere den nye CPU vifta, og noob som heg var og er merket jeg ikke hvor alle de små ledningene stod, jeg tenkte det gikk greit.

Det gjorde det jo ikke, jeg husket seff ikke en dritt og måtte ta bruksanvisningen fatt. Jeg skjønte noe, og koblet slik jeg forstod det skulle være, men det var en stor bunt med små 1-pins kabler jeg ikke fant ut av hvor skulle være, og husket ikke hvor de sto eller om de i det heletatt sto i. Derfor plugget jeg ikke inn de noen steder.

Jeg fikk etter mye knoting fikk jeg start på dataen og ingenting virker unormalt. Er det noen sjanse for at jeg har plugget noe feil og alt ikke virker optimalt? Eller hadde det slått klarere ut? Lyd, usb, cdrom osv. virker alt som det skal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

høres ut som du snakker om power. reset, hdd lys, etc.? små ledinger som kommer fra kabinettet.. da finner du en rekke med pinner på et sted på hket.. som det står merka hvor de forskjellige skal, skal også stå på kontakten på ledningene hva som er hva..

Lenke til kommentar

hehe, på mitt A8N-SLI så stod det ikke merka, men gulla så det funka på første forsøk :) (Kjøpt som demovare så den "QuickCOnnect" or whatever fra Asus fulgte ikke med)

Kan også være en ide å besøke produsentens hjemmeside, kan være du finner no nyttig der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...