Target.Aquired Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hei alle der ute! Har lest følgt med på denne tråden og bestemte meg for å legge inn ett bilde eller to. Bilde ble tatt en vakker vinter kveld. Håper en kan få litt konstruktiv kritikk! Takker for svar M Endret 17. februar 2008 av The_Majestic Lenke til kommentar
magnuje2 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei alle der ute! Har lest følgt med på denne tråden og bestemte meg for å legge inn ett bilde eller to. Bilde ble tatt en vakker vinter kveld. Håper en kan få litt kontruktiv kritikk! Takker for svar M Fint og rolig bilde. Generelt sett blir bilder litt mer spennende om man ikke har 50/50 himmel og vann. Prøvd å croppe vekk litt av himmelen, slik at båten kommer mer i fokus? Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Likte bildet godt jeg men er noe i det som sies her om mye himmel... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Kutt som sagt rett over horisonten, så det blir mer panorama-preg. Ellers meget godt og behagelig å se på. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Hei alle der ute! Har lest følgt med på denne tråden og bestemte meg for å legge inn ett bilde eller to. Bilde ble tatt en vakker vinter kveld. Håper en kan få litt kontruktiv kritikk! Takker for svar M Fint og rolig bilde. Generelt sett blir bilder litt mer spennende om man ikke har 50/50 himmel og vann. Prøvd å croppe vekk litt av himmelen, slik at båten kommer mer i fokus? Hei Takk for svar. Skal ordne litt på det i kveld så får vi se... Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Litt uskarpt. Lag et curves layer der du trekker linja ned, og i layer masken lager du en overgang med gradient tool, der himmelen og øya i bakgrunn blir mørk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå