Ajaco Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Heisann, jeg kjøpte XFX 8800 Ultra for litt siden, og er hittil fornøyd. Men når jeg kjøpte kortet fikk jeg en feilmelding om at det kom for lite strøm til skjermkortet, den gamle strømforsyningen min vvar bare 350W, så det var på tide å kjøpe ny. Dermed kjøpte jeg en med 600W, og jeg får fortsatt feilmeldingen. Ossen er det mulig at ETT skjermkort suger så mye strøm? Og det jeg lurer på er: Den har 2 strøm inntak, jeg tror en er output og en er input, noen som kan bekrefte dette? Tør ikke koble strøm i begge før det er bekreftet at begge er strøm input. (For hvis begge er strøm input er det selvfølgelig problemet). Lenke til kommentar
Speedy501 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det er nok inn begge 2!! Dette kortet krever så mye strøm, at en kontakt ikke er nok! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Trø inn i begge 2. Så skal du få se. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Men hva om en er ut, så sier det pang pga. kortsluttning? Noen som har dette kortet og kan bekrefte dette? Er kjipt å kortslutte et skjermkort til 5000 fordi jeg gjorde noe jeg ikke var 100% sikker på. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Begge kontaktene på skjermkortet er som du sier "input". Hvorfor skulle skjermkortet levere strøm? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Begge kontaktene på skjermkortet er som du sier "input". Hvorfor skulle skjermkortet levere strøm? Hvis du har mer en ett kort, så du kan seriekoble kortene. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Greit poeng, men slik er det da altså ikke. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Okei, mange som sier begge er input nå, så jeg tar "sjangsen". Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Bilde hvis du skulle være i tvil: Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Krysse fingrene, dette er spennende! Pass på å koble til PCI-E kabelene du har sikkert 2 på strømforsyningen. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Det funket, problem solved. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå