awesom-o Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 nei traff ikke alle, men fikk stealth og clean finish Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jadda! tok tronen på medium i hvertfall. Expert blir faktisk litt for høyt tempo for meg. Jeg tenker det slik at om jeg ikke får stelath, er det lite vitsi, men det går så sykt fort. Får trene meg litt, så kommer jeg skal du se! Sangen det er snakk om: Rebel Meets Rebel - Cherokee Cry Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Sang: From paris to berlin - Infernal Poeng: 48.411 Type: Mono Kallenavn: [4:20] ParadoX.exe Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Beste jeg har klart: Sang: Det snurrar i min skalle - Familjen Poeng: 44 996 Type: Mono Ninja Kallenavn: Toxin Ligger på andre på global/elite der men han foran meg (eraser elite) kjørte ironmode og har 94 100 så jeg er jo en dverg i forhold. Gir ironmode mange poeng ekstra eller er han bare supergod og kjører ironmode for å showe litt ekstra? Forøvrig en meget morsom sang å spille helt motsatt av min vanlige musikksmak men passer bra til spillet, har en god beat. Endret 22. februar 2008 av Toxin Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Orion - metallica Pro mono 111630 Beste poengsum atm Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Gir ironmode mange poeng ekstra eller er han bare supergod og kjører ironmode for å showe litt ekstra? Ironmode gir ikke ekstra poeng, det er bare showoff Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 om dere skulle se "probin" på scorelista, så er det meg ^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Sang: Through The Fire And Flames - Dragonforce Poeng: 158.293 Type: Mono Pro Bonus: Clean finish og match11 Kallenavn: ChrisR Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Sang: Battlefield - Blind Guardian Poeng: 121.004 Type: Mono Pro Bonus: Clean finish, match11 og Stealth Kallenavn: TwiiK Tenkte jeg måtte sjekke ut hvorfor det var så mye snakk om spillet her. Demoen sluttet seff litt før jeg var lei så endte opp med å kjøpe spillet. Første forsøk og rank 2. Er vel de sære sangene mine som lar meg klatre såpass høyt. Edit: Sang nr.2: Sang: Octavarium - Dream Theater Poeng: 250.892 Type: Mono Pro Bonus: Clean finish, match7 Kallenavn: TwiiK Jeg traff èn jævla grå helt i slutten. Octavarium gjorde at jeg ble litt lei av spillet. Endret 18. mars 2008 av TwiiK Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 èn jævla grå helt i slutten. Skjer alltid med med meg av en eller annen grunn. Hater også live-opptak, fordi klappinga på slutten gjør at det kommer en haug med grå og rød og ødelegger alt. Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Gir ironmode mange poeng ekstra eller er han bare supergod og kjører ironmode for å showe litt ekstra? Ironmode gir ikke ekstra poeng, det er bare showoff Vil det ikke være flere brikker totalt sett når man kjører ironmode, slik at man har et høyere poengtak? Kjører uansett alltid ironmode mono pro, uten tvil det morsomste synes jeg. Mitt største problem er at når det går virkelig fort så merker jeg at jeg ikke har noen gamingmus, og jeg treffer til tider grå kun pga dette...virkelig kjipt. Ellers så har jeg en lei tendens til å klare meg bra gjennom de vanskelige delene av en sang etter noen forsøk, for å så ALLTID treffe en grå som egentlig er lett å unngå Noen som har klart Vortal Kombat (episode 1&2 mappen) med stealth? Driter meg grundig ut...vanskelig! Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Pixies: tame (1:56) crowly 42 719 (Match21) Pointman Pro Aerosmith: Eat The Rich (5:16) crowly 111 596 (Match11, Butter Ninja, Seeing Red) Erasor Pro Areosmith: Love in an Elevator (5:58) crowly 146 690 (Clean Finish, Match21) Pointman Pro Deep Purple: Burn (6:01) crowly 107 258 (Match11) Pusher Pro Metallica: Master of Puppets (8:55) S&M crowly 177 599 (Clean Finish, Match11) Erazor Pro Metallica: Whiskey In The Jar ( crowly 115 653 (Clean Finish, Match21) Pointman Pro Endret 22. mars 2008 av Crowly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå