Gå til innhold

Audiosurf - Dine rekorder!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker å være litt spesiell, så jeg kjører Mono (casual) + Ironmode.

Dette gjør at jeg mister bane 1 og 5 (skulder) i forhold til vanlig mono, men "slipper" å få jump og "widen" (god norsk beskrivelse?).

Føler dette er modusen som passer meg, men er usikker på om det blir ekstra poeng av det, eller om det bare er at andre folk på casual kan se at jeg kjører ironmode og får like mye som de på vanlig, if so :/

Glemte rekord, og ser nå etter en ny gjennomkjøring, at det ikke er noe + med ironmode, bare skrytefaktor.

Anyway, Room409 - Bullet for my valentine, Casual Mono + Ironmode.

Edit2:

Sånn, da ligger man på topp på casual mono ironmode på Lords of the boards - Guano Apes, så da er det på tide å sove litt. 57 473

Farlig spill :D

Endret av lain
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Helt fantastisk spill!

Så store scores har jeg ikke , men det er sykt gøy å få førsteplassen på en populær sang.

Foo fighters - the pretender - unknown artist (det søg ganske heftig. altså har jeg ikke topscore på den sangen, da jeg har en feil i navnet, søren :p)

Poeng: ca 104 000

Pointman

Nick: Torstein OK

EDIT: Æsj lain. hvordan klarer du 4k mer enn meg på lords of the bords. bommet kansje på 2 klosser. Bra stykke arbeid =)

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Nei seershadow, og torstein - clean finish og ninja thingy gir evig mye bonus.

Ja, vet. Har alle de samme bonusene som du fikk, og det var derfor ejg ikke skjønte hvorfor du fikk så mange flere poeng. Tror jeg bommet på 3 eller 4 klosser, og de kan umulig gi 4 tusen poeng. Kom igjen, what's your secret? :p

Spillet koster 10$ på Steam. ca 65 kr

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar

Vært heldig med å få bonus for mange klosser likt da sikkert. Tenkte jeg skulle inn igjen nå og se om jeg klarte å ta tilbake tronen min ^^

Ey, juks å skifte fartøy torstein :p

Økte min score med tusen nå, men tror ikke det er mulig å ta toppen med denne modusen.

Endret av lain
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Vært heldig med å få bonus for mange klosser likt da sikkert. Tenkte jeg skulle inn igjen nå og se om jeg klarte å ta tilbake tronen min ^^

Ey, juks å skifte fartøy torstein :p

Økte min score med tusen nå, men tror ikke det er mulig å ta toppen med denne modusen.

Hehe, gadd ikke ligge på bunnen, så med pointman tok jeg lett 1. plassen.

Men er ganske kjipt at mono ikke har sjangs mot pointman og vision. Burde være mulig for de som vil bruke den å nå toppen og :)

Har forresten Toppscore med pointman på

Breaking Benjamin - Blow me away :)

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Kan ikke noen slenge opp en sang som ikke har blitt spillt av noen andre før, så kan vi her på HW konkurere om toppplasseringen?

Kan begynne med:

Rebel Meets Rebel - Cherokee Cry

Bare meg som har spillt. prøv å slå meg da vell :)

Lenke til kommentar
Har dere noen smarte tips for hvordan en skal få masse poeng utenom det selvsagte, treffe klosser og evt. unngå grå klosser :) Det er min dype strategi til nå

Hvis du spiller Pointman er det det beste strategien. Få med deg mest mulig klosser, og unngå alle de grå.

EDIT: Om ikke den eneste strategien!

Endret av BungieMan
Lenke til kommentar
Kan ikke noen slenge opp en sang som ikke har blitt spillt av noen andre før, så kan vi her på HW konkurere om toppplasseringen?

Kan begynne med:

Rebel Meets Rebel - Cherokee Cry

Bare meg som har spillt. prøv å slå meg da vell :)

Slo deg på Elite. Gidder ikke Easy. :p

EDIT: Glad i bokstaven "P", er vi?

Endret av BungieMan
Lenke til kommentar
Har dere noen smarte tips for hvordan en skal få masse poeng utenom det selvsagte, treffe klosser og evt. unngå grå klosser :) Det er min dype strategi til nå

Sørg for å få store kombinasjoner på en gang. Feks er en kombinasjon på 9 blokker verdt MYE mer enn 3 blokker, altså ikke bare 3 ganger så mye. Så det kan lønne seg å hoppe over noe, eller med vilje få noen andre blokker i veien slik at du ikke bare får 3-4 match hele tiden. Strategien for hvordan du samler opp flest mulig før de matcher er selvsagt veldig mye opp til hvilken type character du bruker.

Er dette gratis?

Nei koster $9.95 på Steam, med dagens kurs er det en 50-lapp.

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar
Slo deg på Elite. Gidder ikke Easy. :p

EDIT: Glad i bokstaven "P", er vi?

a challenger appears :)

Traff du alle? Bomma liksom på èn nå, fikk ikke på langt nær det du fikk. :p

EDIT: Føler meg skitten. Måtte gå for Ereaser Elite denne gangen gitt...

Endret av BungieMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...