buzo Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har en Dualshock 3. Den funker fint i andre spill jeg har testet, men jeg får ikke rumble i Rainbow Six: Vegas. Skal ikke det være støttet? Jeg har vært inne på Playstation Network, på multiplayer osv. Det sto 'checking for title update', eller noe sånt også. Men når jeg går inn på singelplayer er det ikke rumble. Og jeg finner ikke noe valg i menyer heller for å aktivere det. Og ja, jeg har prøvd å trykke på PS knappen og aktivere rumble derifra. Noen som har peiling på en løsning? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det er ikke alle spill som har rumble støtte, mulig dette er en av de. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Er det ikke rumble, så er det ikke rumble. Har flere spill som ikke støtter det selv... Lenke til kommentar
buzo Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Grunnen til at jeg etterspør det, er at jeg har lest flere plasser at det skal være støttet på Vegas. Her på forumet f.eks. Ett google søk vil også vise lister hvor Rainbow Six:Vegas er oppført over titler som skal støtte rumble. Men: det står at det støttes gjennom en software oppdatering. Jeg trodde jo at jeg automatisk fikk den oppdateringen når jeg startet spillet, eller i det minste går inn på multiplayer. Men ved nærmere ettertanke tror jeg det skyldes at Dualshock 3 ikke er lansert i Norge enda. (eller Europa). Og at kanskje den rumble oppdateringa kommer først når det skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå