marius-82 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Her er da noen bilder av min bil. Begynner å bli fornøyd med den nå :)Noe jobbing igjenn, slik som turbosett. Har alt liggende men har ikke tid enda til å montere men det blir i sommer. Info: -Nytt frontvindu -M3 ratt og M3 baklys -CCFL angeleyses -97 mod grill -senket 60/40 -ettermonterte grøftlys -cromringer i instrumentet -Hvite blinklys -KN filter -DTM bakpotte -km 292 000(men bilen går som ei klokke, ikke noe ventiltikking i det hele tatt) Jeg er veldig fornøyd med bilen min, den har 150 hk og 190nm. Ikke sportsbil, men går greit nok. Det er en 2,0 l 24 ventiler. 0-100 på ca 9,7 sek. Men det rare er at den føles sprekere. Men 9,7 er fabrikktall og siden e har effektanlegg får jeg veldig fin 6`er lyd når jeg gasser. Det er sikkert det som gjør at den føles kjappere Sikkert noe mer som jeg ikke kommer på ifarta. Endret 19. februar 2008 av marius-82 Lenke til kommentar
marius-82 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 bakenden uten m3 lysa da, skal fikse noe flere bilder i lyset Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Har potensial en slik bil. Så lenge du satser på de riktige delene, og ikke kjøper alt annen jalla. Birger Lenke til kommentar
marius-82 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Har potensial en slik bil. Så lenge du satser på de riktige delene, og ikke kjøper alt annen jalla. Birger Jepp, jeg skal ikke kjøpe så mye plast. Kanskje m3 styling men ikke noe mer. Er ikke så inn for plast på biler, kun moderat. Skal lakkere opp bilen i samme farge og få fjernet rusten på høyre julbue bak samt å kjøåe noen feite kantfelger til sommers. Da blir den strøken!!!! Synes jeg da. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Flott bil det. Mye måtte du gi for denne? Planer om M3 speil, fanger og felger da eller? Lenke til kommentar
marius-82 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Flott bil det. Mye måtte du gi for denne? Planer om M3 speil, fanger og felger da eller? Takk Takk! Hva jeg måtte gi ja, hemmelig det vettu, skal jo selge bilen en dag å Alt untatt felger. Blir felger med bred kant. Må få lakert og turbo sett på den først da. Blir vel turbo først, så skal jeg style og lakkere. Etter hvert blir det en bil jeg kommer til å kose meg med og ikke bruksbil Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Finfin godbil Ser ut som bra planer, håper at du holder en "clean" stil, og ikke slenger på jallaplastikk Lenke til kommentar
marius-82 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Finfin godbil Ser ut som bra planer, håper at du holder en "clean" stil, og ikke slenger på jallaplastikk Takk takk Blir ikke mye jallaplast på me nei, egentlig spekulerer jeg på å holde den orginal og clean. Utenom d e har kjøpt da Endret 22. februar 2008 av marius-82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå