Gå til innhold

OpenGL i CS!

Anbefalte innlegg

Før CS 1.3 kom ut kjørte jeg på opengl funga dritt bra, men etter cs 1.3 kom ut så får jeg drit dårlig fps i cs, 10-15fps før cs 1.3 så hadde jeg rundt 80-100, men nå har jeg bare 10-15, så jeg må kjøre i direct3d kor jeg får rundt 80fps, men jeg liker ikke og kjøre i direct3d får da kan jeg ikke trykke esc eller gå ut i windows blir bare en svart skjerm!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Quote:

Den 2002-01-09 10:51, rvbakken skrev:

Har samme problemet. Dessuten så klikker lyden om jeg går ut til Windows også. No'dritt...

lyden klikker alltid når du går ut i windows mens du spiller, eller trykker på alt+tab eller win-knappen mens du spiller

har dere prøvd max_fps? eller hva nå kommandoen er for maxfps..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:

Den 2002-08-05 22:51, tr8or skrev:

Quote:

Den 2002-01-09 10:51, rvbakken skrev:

Har samme problemet. Dessuten så klikker lyden om jeg går ut til Windows også. No'dritt...

lyden klikker alltid når du går ut i windows mens du spiller, eller trykker på alt+tab eller win-knappen mens du spiller

har dere prøvd max_fps? eller hva nå kommandoen er for maxfps..

Hos meg klikker lyden ikke og jeg får ikke noe problemer etter å ha gått ut på meny eller falt ut i windows. Jeg bruker win2000. lydrivere for sb live 1024 fra win 2000 og har gf4 4400.

Det klikket før med gf2 gts. Eneste jeg har opplevt en sjelden gang i blandt er at musepekeren blinker på crosshairen etter jeg kommer inn cs igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...