olavgb Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Kom over denne og ja, den er ikke akkurat som de nyeste plasma og lcd skjermene med HDTV og som man kan henge på veggen, men tror dere den der funker greit allikevel? Det jeg er vant med fra før av er bare en helt vanlig gammel liten crt skjerm på 15"-17" eller noe som jeg har pleid å se på film på Eller pc skjermen da Kommer denne til å funke for meg da tror dere? Har lyst til å oppgradere til noe stort, men har deverre ikke så god råd som en student som har flyttet for seg selv på hybel :/ Evt har dere noen andre forslag som er på ca 40" eller mer som funker? Brukt, som funker greit og jeg kan kople PC-en til om jeg vil? Mvh Olav B, G EDIT: Hvis jeg har feilpostet denne er det bare å flytte den Endret 18. februar 2008 av olavgulb Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hm... Om du bare bor på hybel så kan det nok tenkes at 52" blir for svært. Det har en viss sammenheng med sitteavstand når du kommer opp over 37" Og, dessuten så er LCD /Plasma Tv blitt såpass billig at hvis du regner totalen vil du nok komme lengre med og kjøpe deg en ny LCD f.e.k.s for etpar kr ekstra. Istede for en svær koloss av en tv som du kanskje ikke blir fornøyd med. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hmm, ja, bor på hybel nå så det blir nok litt stort på det rommet der nå, men de som bor over meg driver å pusser opp og sånt, så når de er ferdige får jeg en vanlig leilighet med vanlig stor stue osv, så da blir det ikke like lite, og har jo tenkt til å ha den en stund da:) Ikke bare nå mens jeg studerer Men har du noen andre forslag til lcd da? Som er billig, men ikke dårlig, som sagt så er jeg ikke akkurat vant til full hd osv så trenger ikke være spesielt bra Og gjerne brukt bare den funker like greit allikevel Og med mulighet for tilkopling til pc da det er den jeg kommer til å bruke som kilde EDIT: DENNE Kanskje? Selvom det er plasma da. Har det noen stor forskjell å si? Mvh Olav B, G Endret 17. februar 2008 av olavgulb Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 I den prisklassen du sikter til er det vel hyundai /Tatung eller hannspree som er mest aktuell. Link http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10616 -Angående den NEC skjermen du linker til så har jeg ikke erfaring med NEC på det ommrådet til og kunne uttale meg. Men den er nok forhåpentligvis bedre en bakprosjeksjons skjermen. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Hmm, DENNE så vel ikke så dårlig ut? Men bare så det er sagt så kan jeg jo kanskje betale over 6mnd, 12mnd eller noe Noen flere forslag? Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Den tven der har jeg faktisk selv, det er en billig tv.. men for prisen er den god nok... så lenge du ikke må sitte "klistret" fremfor den .. da kan nemlig bildet virke noe kornete. PC bruk ,helt kurrant, samme med dvd og parabol. -Edit... den kan selvsagt ikke sammenlignes opp mot en plasma som er 2-3 ganger dyrere, og den tven får nok slakt av en del andre her på forumet. Men hva får man for 5laken idag. Endret 18. februar 2008 av Lars J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå