Kjetil_hp Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Så dere sier at http://img171.imageshack.us/img171/3760/htpc2rg2.jpgvar et dårlig valg og at jeg heller burde tatt den Acer'n? Intel® Graphics Media Accelerator X3500 integratedDual VGA output support: HDMI/DVI-D and RGB Supports RGB with max. resolution 2048 x 1536@75Hz Supports HDMI with max. resolution 1920 x 1200@60Hz Supports DVI with max. resolution 1920 x 1200@60Hz Maximum shared memory of 384 MB Supports Microsoft® DirectX® 10, OpenGL® 2.0, Pixel Shader 4.0 *The DirectX® 10 driver will be provided by the chipset vendor later. Det er dårligere enn den på Acer'n? Bare lurer, litt for sent for meg å angre nå menmen Integrert skjermkort? Da tror jeg i hvertfall jeg ville kjøpt et nytt hvis du skal spille HD materiale. Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Hvis det er HD-film du har tenkt å spille av (Blu-ray, HD-DVD, .ts, x264 og h.264), så hadde jeg satset på noe kraftigere enn integrert grafikkort. Kan godt hende det har skjedd noe revolusjonerende med de integrerte grafikkortene, men etter min erfaring så... suger de. Gå heller for et nytt budsjettkort. Disse støtter HD-avspilling og fåes kjøpt for en rimelig penge. http://www.silentpcreview.com/article785-page5.html Asus P5E-VM hdmi klarer fint 1080p. Skal du klokke så kommer du ikke høyere enn 385mhz fsb før bildet får artifacts. Det er ulempen. Åjaåja, fint og fint. Jeg aner ikke hvor mange timer jeg har kastet bort på min HTPC og P5E-V HDMI med å få laggfri playback osv. Det har fungert bra på endel HD/Blu-Ray filmer jeg har testet, men etter flere ødelagte filmkvelder der det har blitt lagg, så har jeg nå byttet ut til et "vanlig" skjermkort. Kjører da en Core2Duo på 2,9GHz, og bruken av den ligger kanskje rundt 40%. Endret 25. februar 2008 av Sceolan Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Åjaåja, fint og fint. Jeg aner ikke hvor mange timer jeg har kastet bort på min HTPC og P5E-V HDMI med å få laggfri playback osv. Det har fungert bra på endel HD/Blu-Ray filmer jeg har testet, men etter flere ødelagte filmkvelder der det har blitt lagg, så har jeg nå byttet ut til et "vanlig" skjermkort. Kjører da en Core2Duo på 2,9GHz, og bruken av den ligger kanskje rundt 40%. Dessverre har jeg også funnet ut at et ATI kort er tingen. Jeg er utrolig skuffet fordi jeg får ikke spilt av blu-ray i det hele tatt pga xp-driveren ikke støttes av pdvd. Det var bortkastede penger å kjøpe dette kortet. Jeg kommer til å kjøpe et HD 3450.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå