Gå til innhold

Hvor mange her inne spiller CM?

KjellV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som har noen spillere å anbefale da? unge stortalent etc.

Tó Madeira er et godt kjøp :D

To Madeira er et godt kjøp ja, men han er ikke med på oppdateringene. Synes også det er juks å kjøpe han siden han er oppdiktet.

For talent kan du jo se her under "spillere".

Lenke til kommentar

Må nok si at jeg er den her som har spilt mest CM. har spilt det siden cm kom ut i 95/96 sesongen! har vært trofast storspiler gjennom mange år og husker spesiellt cm2, med england. husker ikke hvor mange sesonger jeg kom til med birmingham :D men uansett, cm4 er utsatt enda mer!!!why? ekke fett å spille det når sesongen er ferdig, men det skal visst bli ett perfekt spill... GLEDER MEG....

mvh

jensemann/ trofast cm spiller gjennom mange år

har blitt lite cm spilling i det siste.. bare cs nå :oops:

Lenke til kommentar
Må nok si at jeg er den her som har spilt mest CM. har spilt det siden cm kom ut i 95/96 sesongen! har vært trofast storspiler gjennom mange år og husker spesiellt cm2, med england. husker ikke hvor mange sesonger jeg kom til med birmingham :D men uansett, cm4 er utsatt enda mer!!!why? ekke fett å spille det når sesongen er ferdig, men det skal visst bli ett perfekt spill... GLEDER MEG....

mvh

jensemann/ trofast cm spiller gjennom mange år

har blitt lite cm spilling i det siste.. bare cs nå :oops:

Tror du får skarp konkurranse av meg når du sier du har spilt mest CM her. Første jeg gjorde når jeg kom hjem fra skolen før i tiden var å ta ett par sesonger på cm. har spilt siden det første på amiga. Har fått pc inndrad av min mor og far pga at det ødela mye av min skolegang i de tidligere dager. Ellers sitter jeg nå på 6sesongen med Tottenham, og tørr påstå jeg har minst 1sesong med alle lag i det engelske liga system på cm3. :)

/me titter på veggen med alle orginal eskene av cm fra day1..

Lenke til kommentar

Jaja, men jeg lurer på hvor mange sesonger jeg kom til tilslutt på birmingham savingen min? det var mange det! men uansett, tror allikavel at jeg har spilt mest az! spilte det hele tiden før jeg oppdaget cs.. nå r det blitt litt mer det.... men når cm4 kommer blir det gaming24/7!

nå er ike jeg like god til å rime som godeste sirhartge :lol::lol: , men gleder meg som faen til cm 4!!! ikke stygt ment mr. hartge

Lenke til kommentar
Jaja, men jeg lurer på hvor mange sesonger jeg kom til tilslutt på birmingham savingen min? det var mange det! men uansett, tror allikavel at jeg har spilt mest az! spilte det hele tiden før jeg oppdaget cs.. nå r det blitt litt mer det.... men når cm4 kommer blir det gaming24/7!

nå er ike jeg like god til å rime som godeste sirhartge :lol::lol: , men gleder meg som skitt til cm 4!!! ikke stygt ment mr. hartge

Hvordan kan du påstå at du har spilt CM mer enn alle andre her på forumet? Er helt sikker på at det finnes masse folk som har spilt mer enn deg, og enda flere som har spilt mer enn de igjen og! Sånne bastante kommentarer er talentløse uten gode argumenter

Lenke til kommentar

nå er ike jeg like god til å rime som godeste sirhartge :lol:  :lol: , men gleder meg som skitt til cm 4!!! ikke stygt ment mr. hartge

Hvordan kan du påstå at du har spilt CM mer enn alle andre her på forumet? Er helt sikker på at det finnes masse folk som har spilt mer enn deg, og enda flere som har spilt mer enn de igjen og! Sånne bastante kommentarer er talentløse uten gode argumenter

vakke sånn ment lucifear. det var en måte å si at jeg har spilt nokså mye... jeg kan ikke vite hvor mye andre her har spilt- ordla meg kanskje litt feil :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...