SnowDOG_ Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 CM4 blir kunge, gleder meg som en unge.Var dette ett forsøk på å rime? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 CM4 blir kunge, gleder meg som en unge.må si meg enig i det... bare så synd at vi må vente helt til 28 mars Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 CM4 blir kunge, gleder meg som en unge.Var dette ett forsøk på å rime? Er jeg ikke flink? Arjen Robben blir god, men det vet vel alle. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Total Club Manager hadde en del funksjoner som mangla i CM , Men CM var Bedre Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Husker når gutta samlet seg foran 386'en i klasserommet på barneskola Vi var rundt 25-30 gutter som sattsto å glåmte på att en trøkka Det var tider det, bare så synd att jeg hater CM da :-? , det er jo ett ekstremt jalla spill! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 noen som har noen spillere å anbefale da? unge stortalent etc. Tó Madeira er et godt kjøp To Madeira er et godt kjøp ja, men han er ikke med på oppdateringene. Synes også det er juks å kjøpe han siden han er oppdiktet. For talent kan du jo se her under "spillere". Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Må nok si at jeg er den her som har spilt mest CM. har spilt det siden cm kom ut i 95/96 sesongen! har vært trofast storspiler gjennom mange år og husker spesiellt cm2, med england. husker ikke hvor mange sesonger jeg kom til med birmingham men uansett, cm4 er utsatt enda mer!!!why? ekke fett å spille det når sesongen er ferdig, men det skal visst bli ett perfekt spill... GLEDER MEG.... mvh jensemann/ trofast cm spiller gjennom mange år har blitt lite cm spilling i det siste.. bare cs nå :oops: Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 jeg hater HATER CM!!!!!!! kjedelig spill faen så dritt Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 CM ER JO GENIALT!!! det er e spill man får så dillla på hvis det går bra!!! men dt er kjedlig med lamere som bare skal være real og inter :-? :-? Lenke til kommentar
Makkak Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Må nok si at jeg er den her som har spilt mest CM. har spilt det siden cm kom ut i 95/96 sesongen! har vært trofast storspiler gjennom mange år og husker spesiellt cm2, med england. husker ikke hvor mange sesonger jeg kom til med birmingham men uansett, cm4 er utsatt enda mer!!!why? ekke fett å spille det når sesongen er ferdig, men det skal visst bli ett perfekt spill... GLEDER MEG.... mvh jensemann/ trofast cm spiller gjennom mange år har blitt lite cm spilling i det siste.. bare cs nå :oops: Tror du får skarp konkurranse av meg når du sier du har spilt mest CM her. Første jeg gjorde når jeg kom hjem fra skolen før i tiden var å ta ett par sesonger på cm. har spilt siden det første på amiga. Har fått pc inndrad av min mor og far pga at det ødela mye av min skolegang i de tidligere dager. Ellers sitter jeg nå på 6sesongen med Tottenham, og tørr påstå jeg har minst 1sesong med alle lag i det engelske liga system på cm3. /me titter på veggen med alle orginal eskene av cm fra day1.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jaja, men jeg lurer på hvor mange sesonger jeg kom til tilslutt på birmingham savingen min? det var mange det! men uansett, tror allikavel at jeg har spilt mest az! spilte det hele tiden før jeg oppdaget cs.. nå r det blitt litt mer det.... men når cm4 kommer blir det gaming24/7! nå er ike jeg like god til å rime som godeste sirhartge , men gleder meg som faen til cm 4!!! ikke stygt ment mr. hartge Lenke til kommentar
Smukken Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Husker ikke way back - men det var Amiga 1000 (7,18Mhz !!!!) og den opprinnelige CM og vært fan siden. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Demoen kommer kl. 10:00 på fredag. Da sitter jeg klar til å laste ned. Gleder meg som aldri før. På www.cmnorge.com kan dere se screenshots fra det. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 nå er ike jeg like god til å rime som godeste sirhartge , men gleder meg som skitt til cm 4!!! ikke stygt ment mr. hartge i morra kommer demoen! Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jaja, men jeg lurer på hvor mange sesonger jeg kom til tilslutt på birmingham savingen min? det var mange det! men uansett, tror allikavel at jeg har spilt mest az! spilte det hele tiden før jeg oppdaget cs.. nå r det blitt litt mer det.... men når cm4 kommer blir det gaming24/7!nå er ike jeg like god til å rime som godeste sirhartge , men gleder meg som skitt til cm 4!!! ikke stygt ment mr. hartge Hvordan kan du påstå at du har spilt CM mer enn alle andre her på forumet? Er helt sikker på at det finnes masse folk som har spilt mer enn deg, og enda flere som har spilt mer enn de igjen og! Sånne bastante kommentarer er talentløse uten gode argumenter Lenke til kommentar
blackburn Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Har spillt CM i 6-7 år, og er helt hekta på d. Ofte kan jeg spille fra jeg står opp, og avslutter ikke før jeg legger meg. :-) Kan vel si det går litt utover studiene. Blackburn Rovers Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jaja, men jeg lurer på hvor mange sesonger jeg kom til tilslutt på birmingham savingen min? det var mange det! men uansett, tror allikavel at jeg har spilt mest az! spilte det hele tiden før jeg oppdaget cs.. nå r det blitt litt mer det.... men når cm4 kommer blir det gaming24/7!nå er ike jeg like god til å rime som godeste sirhartge , men gleder meg som skitt til cm 4!!! ikke stygt ment mr. hartge Hvordan kan du påstå at du har spilt CM mer enn alle andre her på forumet? Er helt sikker på at det finnes masse folk som har spilt mer enn deg, og enda flere som har spilt mer enn de igjen og! Sånne bastante kommentarer er talentløse uten gode argumenter vakke sånn ment lucifear. det var en måte å si at jeg har spilt nokså mye... jeg kan ikke vite hvor mye andre her har spilt- ordla meg kanskje litt feil Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 JEg har ikke tid å spille så mye, men det er digg fordi. Er i 2010 med milan atm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå