curtiis Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Sitter å ser etter et brukbart lydkort siden det som står i hk ikke har optisk utgang, er vist mange forsjellige kort men hva som er bra? Tenkte å bruke stasjonæren på lcd tv så må få digital lyd også, minimum 5.1 og dts har en ledig PCI port til det. Noen som har bra kort å anbefale, under 1000kr. Vet ikke helt kor jeg skal begynne å lete, så tenkte jeg skulle spørre andre som har mere peiling på lyd https://prisguiden.no/product.php?productId=72132 muligens et slikt et. Endret 17. februar 2008 av curtiis Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Siden ingen hadde noe å si så bestilte jeg meg det kortet, er vel ikke store forsjellen på kortene til mitt bruk. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det er sikkert et veldig godt kjøp. Kom med tilbakemelding please Har selv vurdert kortet leenge.. Håper du blir fornøyd Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Det er sikkert et veldig godt kjøp. Kom med tilbakemelding please Har selv vurdert kortet leenge.. Håper du blir fornøyd funke nu bra, får nu dts til forsterkeren. va nå det æ hadde bruk for, e nu noe småting jeg må finne ut av men er vel bare bagateller. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hva synes du om lydkvaliteten da? Bedre en før? Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Hva synes du om lydkvaliteten da? Bedre en før? Vel, mye bedre enn lyddelen på dfi kortet mitt værtfall. får fram dts og dolby digital til resiveren nå så er fornøyd. Var vel ikke det du var ute etter men til mitt bruk er det mer enn godt nok. Endret 30. mars 2008 av curtiis Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 hvilket OS har du? vurderer også å kjøpe meg nytt lydkort med digital ut ettersom mitt Creative Xfi Extreme Music ikke fungerer i Vista x64 Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 hvilket OS har du? vurderer også å kjøpe meg nytt lydkort med digital ut ettersom mitt Creative Xfi Extreme Music ikke fungerer i Vista x64 Har XP, så ingen anelse om det er bra til Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå