MartinGoesWild Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Satt på laptopen i dag tidlig og fikk blue-screen. Så jeg må formatere. Så jeg lurte på om jeg kunne formatere uten en CD? Det hjelper ikke og si ''Start=>Kjør, osv'' For jeg kommer ikke inn på XP. Takker på forhånd. Btw, PC-en heter, ''HP Pavilion ze4400'' Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 F11 under oppstarten. Trykk på F11 når du ser Hp logoen kommer fram. Lenke til kommentar
MartinGoesWild Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Funker ikke. Bare fortetter til BLUE SCREEN. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Det er ikke alltid F11 -_- Det kan være hvilken som helst F- knapp faktisk. Selv var min på F8. OG: Er ikke alltid du trenger å formatere bare på grunn av bluescreen. Fordi?: -Maskinen kan manglet noen drivere og eller fått dem ødelagt, da etter bluescreenen pleier windows å fikse dette -Grafikkkort feil hvis du prøvde en altfor tung 3d oppgave for kortet ditt EDIT: ops, sorry.. fikk ikke med meg siste posten. Endret 17. februar 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
MartinGoesWild Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Det er ikke alltid F11 -_- Det kan være hvilken som helst F- knapp faktisk. Selv var min på F8. OG: Er ikke alltid du trenger å formatere bare på grunn av bluescreen. Fordi?: -Maskinen kan manglet noen drivere og eller fått dem ødelagt, da etter bluescreenen pleier windows å fikse dette -Grafikkkort feil hvis du prøvde en altfor tung 3d oppgave for kortet ditt EDIT: ops, sorry.. fikk ikke med meg siste posten. F8 Funker heller ikke. Jeg kommeer ikke en gang inn på sikkerhest modus. Men jeg skal formatere Deal With it. Les Emnet på tråden. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Du må ha en cd for å få formatert. Lenke til kommentar
MartinGoesWild Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Si jeg laster ned den CD-en et sted og brenner den? Kan noen forklare meg dette. Skal jeg laste ned CD-EN. Så bare sette den i CD-rommet.? Lenke til kommentar
marsvo666 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det er ikke alltid F11 -_- Det kan være hvilken som helst F- knapp faktisk. Selv var min på F8. OG: Er ikke alltid du trenger å formatere bare på grunn av bluescreen. Fordi?: -Maskinen kan manglet noen drivere og eller fått dem ødelagt, da etter bluescreenen pleier windows å fikse dette -Grafikkkort feil hvis du prøvde en altfor tung 3d oppgave for kortet ditt EDIT: ops, sorry.. fikk ikke med meg siste posten. F8 Funker heller ikke. Jeg kommeer ikke en gang inn på sikkerhest modus. Men jeg skal formatere Deal With it. Les Emnet på tråden. Da må du rett å slett få tag i ein xp cd Sikert noen som har ein du kan låne Lenke til kommentar
MartinGoesWild Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har mange XP Cd. Men det er instalasjon's cd-er. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Du putter da inn en av xp cd-ene dine, og booter fra den og installerer. Lenke til kommentar
MartinGoesWild Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Kan du forklare bedere? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Les bruksanvisninga di! Eller ring HP support på mandag . Lenke til kommentar
MartinGoesWild Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Så det er ingen som kan lage et kort samendrag`? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Nei, fordi du må følge Hps instruksjoner for akkurat DEN pcen for at det skal fungere. Og de instruksjonene har bruksanvisninga di, eller HP support. Lenke til kommentar
MartinGoesWild Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Faen. Hva skal jeg lete etter i ''Bruks anvisningen'' da`? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 "Recovery"-kapitlet. Lenke til kommentar
MartinGoesWild Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Faen, Kjøpte PC-en i Danmark. Så alt står på Dansk. Faen heller. xD Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Dansk er da lett å forstå. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvis du har problemer med å bruke de cd-ene du "egentlig" skal bruke, så er det vel enkles å få tak i en xp cd, og formatere med den. Og laste ned driverne fra HP sine sider. Kan være du måtte brenne ut noen cd-er når du fikk pc-en, for at du skulle kunne sette den opp igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå