dan83 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 hei jeg har en liten krise, jeg er nøtt til å slette msn addressa mi siden jeg har vært så dum å lagt til en kontakt som jeg ikke kjente...ser ut til at dette er noe virus greier eller noe slikt, for nå kan jeg ikke slette noen kontakter på msn eller gjøre noe som helst:( Så jeg ha gått inn på hotmail for å slette hele konton min, men jeg får ikke sletta den, beskjeden som kommer opp er: Én eller flere Microsoft Points-kontoer er koblet til kontoen. Hvis du vil avslutte kontoen, må du påse at alle tjenestene og Microsoft Points-kontoen er avsluttet. Jeg har opprettet flere kontor før, men problemet er at jeg ikke husker addressa på disse, siden det er en stund siden:( Tror dette er sikkelig krise!!!!! Håper virkelig det er noen som vet åssen jeg skal fikse dette.... Jeg vet ikke om det er mulig at en kontakt kan styre msn din, eller få tilgang til datan.....behøver jeg å være veldig bekymret??? akkurat nå har nesten lyst til å grine....er totalt avhengig av msn:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå