thomaslov Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Sitter hjemme nå, og har koblet opp 3 pcer i et lokalt nettverk. Saken er den at når jeg måler hastigheten på www.linjetest.no og ITavisens speedometer - får jeg hastigheter rundt 4Mbps. (ISP: NextGenTel) Men likevel har jeg en ping (på CS) på rundt 50. Når jeg tidligere hadde en hastighet på 2Mbit fra Telenor, lå jeg med ping på 25-30 ca på samme servere. -- En annen ting, er at på nettverket er det koblet til 2 stasjonære PCer - begge måler hastighet på ca 4Mbit. Men den bærbare PCen ligger på 0,5Mbit. Har også deaktivert det trådløse nettverkskortet i den bærbare. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Restarte routeren, samt kan du kjøre en tracert til serveren du spiller på. Feks gameserver.no ligger i ngt nett. Lenke til kommentar
Trooper89 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Har akkurat det samme problemet! Har du løst det nå ? Edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=878464&st=0 Endret 2. april 2008 av Trooper89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå