Wiciwato Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg og en kompis gikk inn i huset til en annen kompis når han ikke var hjemme. De var ikke hjemme, men merkelig nok var døra ulåst, så vi gikk inn. Vi gikk opp i andre etasje, inn på rommet hans og stjal noen caps. Sånne små runde brikker som var hipt før. Kan ikke si at vi var så gamle guttungene der nei. Lenke til kommentar
Sylinderhatt Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Stjal et pokemonkort fra en jeg kjenner, men fikk dårlig samvitighet å ga det tilbake dagen etter på Lenke til kommentar
The King Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg og en kompis gikk inn i huset til en annen kompis når han ikke var hjemme. De var ikke hjemme, men merkelig nok var døra ulåst, så vi gikk inn. Vi gikk opp i andre etasje, inn på rommet hans og stjal noen caps. Sånne små runde brikker som var hipt før. Kan ikke si at vi var så gamle guttungene der nei. Klapp klapp, gode venner får en si O.o Lenke til kommentar
Kekzneb Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Stjal røyk,godteri etc fra den lokale nærbutikken, som i den tid hadde en 80 år gammel bestyrer som styrte butikken alene. Da var jeg 13 -14 år. Kjørte min blodtrimma moped på vei uten skilter og med bare bakrems som 14 åring, JA IDIOTI jeg veit. Drakk rett foran trynet på en politibetjent som 16 åring, etter jeg fikk en advarsel. Fikk heldigvis ingen anmeldelse.. Lenke til kommentar
McStroke Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 - Som 7 åring (!) stjal jeg tyggis - Stjal mat fra kantina - Fildeling Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Drakk rett foran trynet på en politibetjent som 16 åring Det er ikke ulovlig å drikke selv om du er under 18. Det er bare ulovlig å selge til de under 18. Lenke til kommentar
McStroke Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Blir du tatt for å drikke alkohol offenlig, får du bot. I tillegg kan politiet sende bekymringsmelding til barnevernet. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Drakk rett foran trynet på en politibetjent som 16 åring Det er ikke ulovlig å drikke selv om du er under 18. Det er bare ulovlig å selge til de under 18. Det er også ulovlig å drikke offentlig, noe ungdom ofte gjør. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg så 3, 13-14 åringer som drakk midt i sentrum. De satt seg ned på gata og greier og babla osv. Uffameg Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 -Pissa i offentlig sted -Kjøpt softgun på nettet (er 14 ) -Buff'a noe sjokkis på coop til en 50-100 kr verdi XD -Kjøpt zippobensin (dog dama lot meg kjøpe, det var først etterpå vi fant ut at det var 18 på det) -En gang drakk jeg brus uten at det var lørdag LOL...ganske lite egentlig, vet det er noen flere ting, men ikke sånn "ungdommskriminell" greie Lenke til kommentar
Korka Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Fildeling. Ikke noe mer jeg kommer på nå.. Kanskje litt småstjeling av sjokolade osv når jeg var mindre. Lenke til kommentar
WD- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Bare pinglegreier det folk har gjort her. Verste og mest ulovelige jeg har gjort som barn? Slo ned en kamerat som 7 åring, midt i friminutt. Tre slag rett i tinningen. Heldigvis tok han ikke skade av det (utenom at han falt og lå stille på bakken en stund, mens jeg vandra avgårde og glemte hele greia). Fikk meg en skikkelig neseblod som hevn senere, og vi skværa opp. Var visst aldri noen lærere involvert. Aner ikke hva jeg tenkte på den gangen. Eneste gangen i mitt liv at jeg har slått noen. Jeg var visst en skikkelig bølle på det året. At vi flytta neste sommer og jeg kom i et nytt miljø hjalp heldigvis. Endret 2. juni 2009 av WD Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Wow. Det var mye i forhold til det andre har gjort.. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Er vel ikke noe ulovlig med sjuåringer som lekeslåss? Endret 2. juni 2009 av Mynotir Lenke til kommentar
WD- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tja, hvis jeg hadde gjort noe sånt som voksen, ville jeg nok ha blitt anmeldt for overfall, fått min egen notis i avisa og greier xP Lenke til kommentar
Watermeloon Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 - Smugla sprit hjem fra Danmark fler ganger.. ;p - fildeling - sitti bakpå ei med scooter, uten hjelm mens begge hadde drukket (veldig lite i grunn ) (var 16, er 16 ;p) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) - sitti bakpå ei med scooter, uten hjelm +1 -Fildeling -Drikking -Sloss -Seksuell trakkasering -Kjøre moped -Kjøre bil -Jobbe svart er sikkert mye mer men.. 14 år Skal nevnes at jeg sov hos en kamerat sammen med 5-6 fler, og jeg drakk MINST, 4-5 slurker, maks. Endret 2. juni 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det er ikke ulovlig å drikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå