GrevenLight Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Grafitti, som sugde så sykt at det ligner mere på tagging Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Så er det på tide at samtlige her inne tar en titt på retningslinjene, og leser seg opp på quoting og unødvendige innlegg, innlegg som bare består av en smiley e.l. En haug poster har forsvunnet i moderatorenes sorte hull. (Og som vanlig skal ikke dette innlegget kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det jeg kommer på nå: - Flaskepantsvindel. Tok samme flaska inn og ut av automaten. Ble ikke oppdaget. - Huke på bussen. Bussen stoppet og sjåføren skulle ha navnet og adressen min. Jeg oppga en annens. - Huke på isbilen. DET var artig det. - Slå ned gutt med en spade. Vel, det ble hett av og til på barneskola. - Kaste stein midt i panna på ei jente. Har vel aldri i mitt liv vært så flau på skola, hun kom inn der med den kulen i panna. - Helt Zalo i kaffen til en lærer. Han fortjente det. - Jukset meg til en snickersis i tysktimen da vi hadde en konkurranse (med selveste nazilæreren, hun er tysk og helt for jævlig) - Stjelt fra et skoledepot (tusjer, penner og slikt) - Stjelt uendelig liter med skolemelk back in the days. "Ordenselever" var en fin ting. - Uendelig mye løgn som førte til at andre medelever ble uskyldig "dømt" slik at jeg slapp unna. - Plasserte en rakett i eksosrøret på en bil for så å fyre på, vel det endte med at hele eksosanlegget gikk til helvete. - Kokende varm kaffe i vanngevær mot jente. Hun startet med å spyle med kokende vann. - Surre inn bilen til en lærer med politisperrebånd. - Diverse gratisturer på buss og tog. Og selvfølgelig drikking og piracy. Røyking har aldri skjedd og vil aldri skje. Og har aldri stjelt noe på en butikk. Har heller aldri måttet erstatte noe så alt i alt har jeg vel ikke vært for ille. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Huke? What is? Og til han som stjal 50 000; Hva slags samvittighet sitter du med nå? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Regner med at å huke er å henge seg bakpå bussen/kjøretøyet. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg og to venner fant en gang en forlatt traktor ute på et jorde. På et jorde er det masse stein, og en traktor har mange vinduer. Regner med at folk skjønner hva som ble utfallet her. Jeg dirket også opp samtlige hengelåser på noen boder på barneskolen. Når det kommer til stjeling så er det værste jeg gjør å prøvesmake smågodtet før jeg kjøper ettersom det av og til har ligget så lenge at det har blitt gammelt. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 - Flaskepantsvindel. Tok samme flaska inn og ut av automaten. Ble ikke oppdaget. - Surre inn bilen til en lærer med politisperrebånd. Hvordan greide du og ta den inn og ut av automaten? Hvor får man tak i Politisperrebånd, har skaffet meg et sånt hvor det står: OBS! Kabel Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 - Flaskepantsvindel. Tok samme flaska inn og ut av automaten. Ble ikke oppdaget. - Surre inn bilen til en lærer med politisperrebånd. Hvordan greide du og ta den inn og ut av automaten? Hvor får man tak i Politisperrebånd, har skaffet meg et sånt hvor det står: OBS! Kabel Kanskje dumt å si det til deg, men det funker kun på de automatene der det er et hull som du putter flasken inn i med bunnen først, så ruller den innover forbi en strekkode leser. Du kan ta den ut av automaten om du knytter en snor til flasken og drar den kjapt ut igjen etter den har passert føleren. Så må du ha en flaske til da den sjekker at den ikke leser samme flaske to ganger. Og så bytte på annenhver. Har ikke prøvd det sjøl, men en kamerat har prøvd og skal visst funke. Er vel timing som gjelder da den kan se "uønskede objekter" og ikke telle om den merker at flaska kommer ut igjen for tidlig. Men er ikke akkurat den beste måten å tjene penger på, liksom du må gjøre det 8 ganger for å tjene 20 kroner. Å stå midt i en butikk å gjøre det 8 ganger foran kameraer og butikkansatte er veldig risikabelt for å tjene 20 kroner, veldig lite å gjøre seg til kjeltring for. Er ikke sånn at du blir mangemillionær på dette akkurat så det blir bare for dumt. Her får du tak i sperrebånd hvertfall om du er villig til å betale over 300 kroner med frakta for å gjøre noen fantestreker: http://www.nopro.no/nettbutikk/sperre/1073551777 Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 - Flaskepantsvindel. Tok samme flaska inn og ut av automaten. Ble ikke oppdaget. - Surre inn bilen til en lærer med politisperrebånd. Hvordan greide du og ta den inn og ut av automaten? Hvor får man tak i Politisperrebånd, har skaffet meg et sånt hvor det står: OBS! Kabel Kanskje dumt å si det til deg, men det funker kun på de automatene der det er et hull som du putter flasken inn i med bunnen først, så ruller den innover forbi en strekkode leser. Du kan ta den ut av automaten om du knytter en snor til flasken og drar den kjapt ut igjen etter den har passert føleren. Så må du ha en flaske til da den sjekker at den ikke leser samme flaske to ganger. Og så bytte på annenhver. Har ikke prøvd det sjøl, men en kamerat har prøvd og skal visst funke. Er vel timing som gjelder da den kan se "uønskede objekter" og ikke telle om den merker at flaska kommer ut igjen for tidlig. Men er ikke akkurat den beste måten å tjene penger på, liksom du må gjøre det 8 ganger for å tjene 20 kroner. Å stå midt i en butikk å gjøre det 8 ganger foran kameraer og butikkansatte er veldig risikabelt for å tjene 20 kroner, veldig lite å gjøre seg til kjeltring for. Er ikke sånn at du blir mangemillionær på dette akkurat så det blir bare for dumt. Her får du tak i sperrebånd hvertfall om du er villig til å betale over 300 kroner med frakta for å gjøre noen fantestreker: http://www.nopro.no/nettbutikk/sperre/1073551777 tusen takk for svar, men går det ann og skaffe sperre bånd hvor det står politi på å? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Du får lett politi på den med denne her Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Må jo se litt troverdig ut det sperrebåndet da!?! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Huke? What is? Regner med at å huke er å henge seg bakpå bussen/kjøretøyet. That's right. Hvordan greide du og ta den inn og ut av automaten? Jeg og en kompis var på en butikk og han lurte seg innpå bakrommet og hentet flaska mens jeg puttet den inn. Han kunne jo egentlig ta forskjellige flakser, men husker at det var den samme flaska. Det var jo egentlig hele poenget. Og nei, man blir ikke millionær, men det var artig. Hvor får man tak i Politisperrebånd, har skaffet meg et sånt hvor det står: OBS! Kabel Det hadde vært brann i nabolaget og politiet hadde sperret av gata, men glemt å ta med seg båndene da de dro. Dermed lå det flere meter original politisperrebånd (som det står politi på ja ) i gata fritt for de som så nytte i den . Lenke til kommentar
iamzim Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Her er noen fantestreker... Noen milde og noen litt grovere.... En del lar jeg være å skrive for det er på kanten... - stjal fra alt og alle siden jeg var 2 år. Før jeg var 5 hadde jeg tatt til sammen over 20 k av min mor. - hver dag etter skolen (barneskolen) gikk jeg og en kompis på butikken og fyllte opp sekkene våre med godteri. solgte dette videre. - sprengte melkeskapet på skolen. Tok selvfølgelig jobben som ordensvakt alvorlig. - hellt bensin på skoleområdet og deretter tent på. - tettet doer, fyllt opp hele do-arealet med dasspapir helt til taket. - satte fyr på penalet og sekken til læreren. - røyket hasj på skoledassen. - brøt oss inn i svømmebassenget på skolen og hadde en liten fest.. - brytt meg inn i en lager og stjelt drikkevarer. - hellt råtten melk/druer/erter på lærer. - tagget klasserommet og skoleområdet. - skjøt lærer med softgun i kneet.. - stuffet lærerstolen med knappenåler, lim, vann ++ - bombardert huse til lærer med dasspapir og div. - sprengt postkasser. - skrevet dødstrusler på et hus og bil med ketsjup. (barneskolen) - kastet egg på forbigående. - oversvømt doen - sendt bilde m ketsjup/hvitt pulver med dødstrusler i postkassa til lærer. - spyttet på ansikt/brilleglasset til lærer. - robbet kjemi laben for div. - stjelt prosjektorer, datautstyr, skjerm, tastaturer etc fra skolen osv. - stjelt klær,spill, psp + - inbrudd i hus/hytte - lommetyveri - lagt bombe/potetkanon osv, fyrt ut vinduet. - mobbet lærer ut av skolen ... - lagte bong på skolen og røykte den i skolegården... - lånt" båt - bestillt ferie på random sitt mastercard (ung. skolen) - iscenesatte innbrudd hjemme hos meg... - klippet hår av lærer - laktosereduserende middel i kaffen til lærer. - antent barnehage/søppeldunker - tagget og knust bussskur - la råtne bananer og melk oppi ventilanlegget sånn at det stinket og dryppet råtten melk på læreren fra taket. - banan i eksosrør - oversvømte kjøkkenet på SFO - på leirskolen tok vi å lagte skumparty på soverommet og drakk hb... (ble sendt hjem) - vannpistol i timen og skjøte på medelever og lærer - kjørt fra purken utallige ganger med moped... - lagt "stefans magiske medisin" med alt mulig rart i huset, for å så kaste det på en jeg skulle ta hevn på (barneskolen ) - gjemt meg under vasken en hel skoledag.. (vet ikke hvorfor..) - byttet ut shampoon til kusina mi med noe deilig blanding... - edderkopper og div. insekter i sengen til noen.. - tent på et pinnsvin - kastet gjørme på barnehage personalet sitt vindu hver dag... - knust personalvinduet på ung.skole med stein.. - drukket i skoletime... endte med at jeg lå sørpings under en benk i skolegården.. - stjal fra foreldrene til vennene mine da jeg var på besøk (barneskolen) - røykt sigar i en skoletime - løpt fra utallige securitas vakter - tatt heis opp og ned - gått opp i baren på hotel og gått bak disken og drukket spriten dies... - jekket opp en røykmaskin - kræsjet min fars og en kompis sin bil.. - stjelt traktor.. - skremt en hissig nabo på natta med div.. - gått bak panteautomaten og hentet flasker for å så pante de om igjen - hatt fruktkrig på butikken, kastet kålhode og sånn - kastet stein på medelev. - sneket meg inn på forskjellige begivenheter. - brutt meg inn på helsesøster sitt kontor og stjelt en boss sekk med kondomer, og et kjøleskap med polio-sprøyter. - stjelt el gitar...+ forsterker. - gått bak disken på Mc Donalds og forsynt meg - kastet isbiter fra 4. etg ned på folk. - jaget ut av biblioteket flere ganger - hatt med rør og råe erter på kino, og sittet bakerst og spyttet på folk. Hevet drueklaser og diverse andre gjenstander utover kinosalen. - saget pult i to - stukket av med skolens moped under øvelseskjøring på skolen.. - stjelt moped hjelm.. - når forsynings bilen til kantina kom, hempet jeg ut alle eskene med godteri og gjemte de under bilene på parkeringsplassen og tok det med meg hjem. - snek oss opp på et offentlig tak og hang der helt til folk ringte politiet. - stoppa i tollen med fjorten kartonger røyk, og 10 liter sprit og batanga/ninja stjerner/softguns og div. kniver... hmm... Er sikkert mye mer men kommer ikke på i farten... Mye løgn og manipulasjon som har ført til at jeg har kommet ganske "lett" ut av alt dette... Endret 22. januar 2009 av iamzim Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Du skriver ikke dette tilfeldighvis fra et fengsel? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ok, hvis alt det der er sant: You win! Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Heh, fikk du ikke nok klemmer når du var liten? Siden du så på verden med så stort hat. Håper du har lært deg akseptabel oppførsel nå . Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er sånne som deg jeg hater! respektløs drittunga kaller vi det Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er sånne som deg jeg hater! respektløs drittunga kaller vi det Tror ikke du er aleine om det. Jeg syns en uskyldig spøk en gang iblandt er greit, men for eksempel stjeling og hærverk på andres eiendeler har jeg ingen respekt for. Nå som jeg har bil, så veit jeg at jeg hadde blitt veldig veldig lei meg, irritert, sint, fattig, frustrert osv... om noen hadde ødelagt noe på bilen min bare på pur faen. Den følelsen å være offeret for en slik situasjon, eller andre eiendeler tror jeg ikke ungene har noen forståelse av, ikke før de blir litt eldre og får noe mellom øra (for de som er så heldige å blir stor). Kan jo tenke seg selv, man er glad i, fex bilen sin, jobber 7.5 time om dagen og jeg, lærling, har en månedslønn hvor jeg sitter igjen med et par tusen etter at regningene er betalt. Disse pengene vil jeg gjerne bruke på nye ting og å ha det morro på byen, men vært surt å måtte gi bort flere måneder med ærling arbeid for å rette ut og lakkere opp en stor bulk som noen unger man ikke veit hvem er finner ut at det hadde vært veldig morro å kaste en stein på den bilen. Pluss at bilen blir jo aldri som før etter en skade. Er sånne ting som bare gjør meg så sinna at jeg ikke veit om jeg ville klart å ikke ty til voldelige løsninger om jeg hadde møtt den som hadde gjordt det hvis han ikke hadde ordna opp for seg, selv om han bare hadde vært 14 år. Håper dere unge som driver med pøbelstreker leser dette og prøver å få en viss forståelse av offerets side og. Btw, dette har ikke skjedd med bilen min enda, men veit hvordan det ville vært om det hadde skjedd da mopeden min ble frastjålet og påført skader den tiden jeg kjørte moped. Følte meg ikke akkurat glad når det skjedde, bare fordi noen 14-15 åringer skulle ha det litt morro. De ble aldri tatt dessverre. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Følte meg ikke akkurat glad når det skjedde, bare fordi noen 14-15 åringer skulle ha det litt morro. De ble aldri tatt dessverre. Var noen som stjal mopeden min også, faktisk. De fikk start på den og kjørte etter en fyr som gikk langs en lang vei. Endte med at jeg mistet mopeden og ble anmeldt av fyren som ble trakassert av de drittungene. Han så jo nummeret på mopeden og var dønn sikker på at det var meg. Hadde to politibiler utenfor her. Venner og familie lurte fælt på hva som hadde skjedd og jeg hadde tilfeldigvis mobilen på lydløs, så jeg la ikke merke til at folk ringte meg. Ble et par fine uker etter det kan man si. Man skal ha respekt for andres eiendom, selv om det er en person som for eksempel har null problemer med å erstatte det som har blitt ødelagt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jør mot andre slik du vil at andre skal gjøre mot deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå