xersess Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 lat oss sei at hasj er lovlig så lenge purken ikkje tar deg, og piratkopiering, og diverse fjortistyverier ikkje telles, så .... er porten åpen inn til himmelen for meg og! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hmmm, skavviseeee...10 år: Anmeldt for trusler og sjikane. Tagging. 12 år: Røyke bønne/pot. Mer tagging. 14 år: Knaske reseptbelagte legemidler med rød trekant på. Diverse tyverier. Bære kniv/battong/nunchucks på offentlig sted. Vold/trusler om vold. 15 år: Snorte pepper. Skjule ransutbytte. Grov legemsbeskadigelse. Frihetsberøvelse. Enda mer tagging 16 år: Mer legemsbeskadigelse med kniv/balltre/stålrør etc... Fyllekjøring (bil og moped) 17 år: Fortsatt litt ustyrlig, men roligere. Har bare blitt "snillere med tiden etter dette... Vet ikke hva som er mest ulovlig her. You decide;) Småkriminell? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Husker en gang da jeg "tagget" litt på skolen med blanko, eneste problem var at jeg skrev navnet mitt >.< Kan faktisk være mulig at navnet mitt står på barneskolen enda, det er et sted som ikke slites så raskt vekk. Må komme meg bort en gang for å se om det fortsatt er der. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Husker en gang da jeg "tagget" litt på skolen med blanko, eneste problem var at jeg skrev navnet mitt >.< haha. Da kan du ikke ha vært for gammel? Regner med du har lagt av deg slike go'vaner nå Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Gikk på barneskolen, husker jeg var kry over å ha blanko for første gang, så nei kan ikke ha vært så særlig gammel. Eneste jeg gjorde var å skrive navnet mitt, så min karriere som tagger var ikke særlig vellykket. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hmmm, skavviseeee...10 år: Anmeldt for trusler og sjikane. Tagging. 12 år: Røyke bønne/pot. Mer tagging. 14 år: Knaske reseptbelagte legemidler med rød trekant på. Diverse tyverier. Bære kniv/battong/nunchucks på offentlig sted. Vold/trusler om vold. 15 år: Snorte pepper. Skjule ransutbytte. Grov legemsbeskadigelse. Frihetsberøvelse. Enda mer tagging 16 år: Mer legemsbeskadigelse med kniv/balltre/stålrør etc... Fyllekjøring (bil og moped) 17 år: Fortsatt litt ustyrlig, men roligere. Har bare blitt "snillere med tiden etter dette... Vet ikke hva som er mest ulovlig her. You decide;) Tosk, hva er poenget med å lage kvalme? Drive å kidnappe folk eller hva faen du mener med "frihetberøvelse"? visse grenser må du da klare å ikke krysse. Skjønner at du føler deg jævlig kul som tagger, røyker mornigns og drar lisser, men er da faen ikke nødvendig å drive å spre dårlig stemning som det der? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Husker en gang da jeg "tagget" litt på skolen med blanko, eneste problem var at jeg skrev navnet mitt >.< Kan faktisk være mulig at navnet mitt står på barneskolen enda, det er et sted som ikke slites så raskt vekk. Må komme meg bort en gang for å se om det fortsatt er der. Haha, gjorde nesten det samme bare at jeg skrev noe dritt om en i klassen, men tenkte ikke over at jeg skrev navn, klasse og dato på veggen i tillegg til det andre jeg skrev Endret 14. januar 2009 av Snus-Dog Lenke til kommentar
4MB Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) - Kommet inn på nattklubb med fake leg. - Stukket av fra purken for herverk i fylla, hvorav to kompisser ble arrestert. - Stjålet fra skolelageret på barneskolen. - Røyka hasj. - Slåss. - Brøyt meg inn på et narvesen lager for å stjele diverse kort og blader (på barneskolen). - Ulovlig nedlasting. Er 15 år btw. Mye av det jeg ikke er stolt av i dag. Endret 14. januar 2009 av Swaxxo Lenke til kommentar
Gjest Småkriminell Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hmmm, skavviseeee...10 år: Anmeldt for trusler og sjikane. Tagging. 12 år: Røyke bønne/pot. Mer tagging. 14 år: Knaske reseptbelagte legemidler med rød trekant på. Diverse tyverier. Bære kniv/battong/nunchucks på offentlig sted. Vold/trusler om vold. 15 år: Snorte pepper. Skjule ransutbytte. Grov legemsbeskadigelse. Frihetsberøvelse. Enda mer tagging 16 år: Mer legemsbeskadigelse med kniv/balltre/stålrør etc... Fyllekjøring (bil og moped) 17 år: Fortsatt litt ustyrlig, men roligere. Har bare blitt "snillere med tiden etter dette... Vet ikke hva som er mest ulovlig her. You decide;) Tosk, hva er poenget med å lage kvalme? Drive å kidnappe folk eller hva faen du mener med "frihetberøvelse"? visse grenser må du da klare å ikke krysse. Skjønner at du føler deg jævlig kul som tagger, røyker mornigns og drar lisser, men er da faen ikke nødvendig å drive å spre dårlig stemning som det der? "Hva var det ulovligste du gjorde som barn" var spørsmålet, jeg svarte. Hehe, nå må det nevnes at jeg ikke er barn lenger og begynte å roe meg som 17 åring. Det er 5 år siden. Nå vet jeg ikke hvordan du var som kid men du gjorde nok noen dårlige besluttninger du og. Ang. frihetsberøvelse så var det snakk om folk jeg/vi ville ha tak i for å få informasjon, tilbakebetalt gjeld, sette på plass folk som hadde gjort/sagt ting de ikke burde o.l. Stort sett aldri mer enn en halvtimes tid. Type;"sett deg i bilen" "ok" kjøre til et mer privat sted... "blablablablabla" enten enighet og avtale om hvordan ting skulle løses eller en liten omgang med smekk, og så ferdig Lenke til kommentar
The King Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 hasjet, drukket, løyet, stjålet, hærverk, slått ned lærere, men kan ikke si noe mer nå... Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Hm, hvor skal jeg begynde. Gjort endel faenskap. Kan vel enkelt begynde med noe smånasking av snop og brus. -"innbrudd" på skole under utbygging. -"innbrudd" på diverse lager under utbygging og ulåste dører. Enda ikke blitt tatt. -Litt hærverk på diverse bygninger. -Kasta stein på noen som kjørte moped sånn at ruta eller hva det heter på hjelmen gikk til helv.. Ble trua med og drepe meg om jeg ikke betalte 2k. Har enda ikke betalt (Var 8-9 år tror jeg) -Røykte inne på butikken på dass DET REGNET UTE! (Gjort opptil flere ganger)Meh, bokmålen min sux. -Komt seg opp på diverse tak på "viktige" bygninger. Meiri, skole etc. Driver med det enda, er gøy. (Er vel ikke direkte ulåvlig, menne får altid kjeft når man blir merka) Englebarn jeg Er 16 btw. Endret 17. januar 2009 av Zerrier Lenke til kommentar
lamperoug Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Når jeg leser denne lista blir jeg litt ille til mote, men det plager meg ikke alt for mye: -Nasket mye fra daglivare butiker -Stjålet fra et kommunalt lager -Tagging -Hærverk (brannstarting) -Stjålet sykler -Tatt noen vekser og lommbøker (mye fra offentelige steder der man kan henge av seg jakker) -Inbrud på en byggeplass og tyveri av verktøy -Tatt noen penger fra en parkert ulåst bil -"helleri" på finn.no -Stjålet universalnøkkelen til en renholder på skolen -Stjålet flere projectorer fra skolen og litt, mindre stuff (lett med nøkkel) -"helleri" på finn.no Her er den største: -Stjal 50 000 i kontanter fra operasjon dagsverk på skolen. (de oppevarte pengene i en isboks i et "låst" rom) Pengene har jeg ikke begynt og bruke av enda, jeg venter noen år så ingen mistenker noe. Allt dette og fremdeles ikke blitt sett/tatt/mistenkt en enste gang. Endret 19. januar 2009 av lamperoug Lenke til kommentar
lamperoug Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Dobbel post, ops. Endret 19. januar 2009 av lamperoug Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg har gjort mye dumt i livet, men å stjele 50.000 kr som mine klassekamerater har samlet inn til en god sak kunne jeg aldri tenke meg å gjøre. Om du hadde tatte en tusenlapp kunne jeg forstått det, men når du tar alt sammen er du bare grådig. Lenke til kommentar
Gribby Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Å stjele 50 000 kr som egentlig skulle gå til veldedighet var rett og slett det ultimate lavmål. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Når jeg leser denne lista blir jeg litt ille til mote, men det plager meg ikke alt for mye: -Nasket mye fra daglivare butiker -Stjålet fra et kommunalt lager -Tagging -Hærverk (brannstarting) -Stjålet sykler -Tatt noen vekser og lommbøker (mye fra offentelige steder der man kan henge av seg jakker) -Inbrud på en byggeplass og tyveri av verktøy -Tatt noen penger fra en parkert ulåst bil -"helleri" på finn.no -Stjålet universalnøkkelen til en renholder på skolen -Stjålet flere projectorer fra skolen og litt, mindre stuff (lett med nøkkel) -"helleri" på finn.no Her er den største: -Stjal 50 000 i kontanter fra operasjon dagsverk på skolen. (de oppevarte pengene i en isboks i et "låst" rom) Pengene har jeg ikke begynt og bruke av enda, jeg venter noen år så ingen mistenker noe. Allt dette og fremdeles ikke blitt sett/tatt/mistenkt en enste gang. litt dumt å innrømme slikt her? veldi glett å finne deg om purken leser her;) Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 litt dumt å innrømme slikt her? veldi glett å finne deg om purken leser her;) Politiet kan finne ut av hvem du er uten problemer. Dette var lite lurt lamperoug. Mulig din kriminelle karriere er over nå. Ting jeg gjorde i mine yngre dager: - Stjal vel 20kr fra foreldre en gang. - Husker jeg tok kakene fra øverste hylle hjemme når jeg gikk i første. - Stjal noen plastikk perler fra skolen når jeg gikk i andre. Ellers ingenting. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ting jeg har gjort: - Knust 1 vindu på barneskolen da jeg gikk i 5 - Tok godteri fra rema 1000 som 5 åring Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) På tide med en oppdatering av ande ting jeg husker - Scanner miljøkortet til buss, redigerer i photoshop og bruker det. (nåtid) - Fake leg. (Ikke brukt enda) (nåtid) - pirat (varierer) - Knuste vinduet til tante edith (''bestemoren'' til nabolaget. Koslig dame) (RIP), jeg var bare 9 år :/ - Er sammen med ei ulovlig pen og snill jente (nåtid) - Stjal kilogvis med sjokolade, godteri o.l på skolen. - Tente på 2 søplekasser på skolen (det var gøy ;d) - Stjal ringer, lightere, annet søppel fra utlendingsbod på sommeren for ca 10 000. edit: Skrivefeil Endret 21. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) - Sex i offentlighet (ble ikke busta Endret 21. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå