Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det ulovligste du gjorde som barn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jada, så lenge de du stjeler fra gjør suksess så er det jo greit, for da er jo noen av verdiene deres rettmesig dine :thumbup:

Du kan jo med det argumentet stjele en bil, tenk hvor rike bilselskapene er, de merker jo nesten ingenting på økonomien om du stjeler deg en enkelt fin sportsbil (av hvor mange ti-tusen de griske kapitalistene sitter på ! ). Du gjør jo det "rette" når du tar fra grusome slemme kapitalistiske imperialistiske jævler. Det er jo ikke det at de er flinke eller har gjort suksess på markede, de må ha solgt seg til djevelen i bytte mot rikdom.

Og det er din rett å ta fra folk det de har jobbet hardt for?

Det er ikke en dritt av det de tjener som er ditt. Du har kjøpt noe av de, og da tjener de penger på det. That's life.

Tror du suksessrike folk har sitti på ræva hele dagen, og forventet at penge skal rulle inn fra dag én? Nei, det er nok snakk om beinhard jobbing fra deres side - og misunnelse og/eller ungdomskommunisme.

Mennesker som mener at de rettmessig kan stjele fra andre (noe som også inkluderer blant annet trygdemisbrukere) er noe av det aller verste jeg vet, og jeg håper for din skyld at du tar til fornuften etterhvert som du blir eldre.

Han var nok ironisk. ;) Men jo, så mye som blir direkte stjålet fra mennesker i dag, så føler jeg ingen skyld what so ever. Joda, all respekt til dem som jobber hardt og tjener pengene sine, men så er det vel slik at de som har mye skal gi mye? Moralsk er det nok ikke riktig av meg, men jeg har nå opp igjennom årene sponset såpass mye både på McDonalds og alle andre hjernevaskende butikker. For all del; mennesker som snylter på felles goder er mennesker jeg har veldig lite til overs for men når jeg tar et Wienerbrød fra KiWi når jeg har glemt maten kan jeg ikke si at det stikker i hjertet!

Lenke til kommentar
Jeg greide og fucke opp pc'ene på skolen min!!! Jippi :D

Det å fucke opp pcene går bare utover deg selv. For du syns vel det er bedre å ha pcer i timene enn å måtte bruke blyant og papir? Og du vil vel heller bruke Wikipedia enn leksikon?

Får jo aldri bruke de uansett og bare halvparten funker fra før..

Lenke til kommentar
Jada, så lenge de du stjeler fra gjør suksess så er det jo greit, for da er jo noen av verdiene deres rettmesig dine :thumbup:

Du kan jo med det argumentet stjele en bil, tenk hvor rike bilselskapene er, de merker jo nesten ingenting på økonomien om du stjeler deg en enkelt fin sportsbil (av hvor mange ti-tusen de griske kapitalistene sitter på ! ). Du gjør jo det "rette" når du tar fra grusome slemme kapitalistiske imperialistiske jævler. Det er jo ikke det at de er flinke eller har gjort suksess på markede, de må ha solgt seg til djevelen i bytte mot rikdom.

Og det er din rett å ta fra folk det de har jobbet hardt for?

Det er ikke en dritt av det de tjener som er ditt. Du har kjøpt noe av de, og da tjener de penger på det. That's life.

Tror du suksessrike folk har sitti på ræva hele dagen, og forventet at penge skal rulle inn fra dag én? Nei, det er nok snakk om beinhard jobbing fra deres side - og misunnelse og/eller ungdomskommunisme.

Mennesker som mener at de rettmessig kan stjele fra andre (noe som også inkluderer blant annet trygdemisbrukere) er noe av det aller verste jeg vet, og jeg håper for din skyld at du tar til fornuften etterhvert som du blir eldre.

Beklager om ironien ikke kom tydelig nok frem, prøvde å illustrere poenget som du skriver i de 3 siste linjene, dersom du ser inlegget mitt før det du quotet så tror jeg at i konteks er ironien enda tydeligere. Er helt enig med deg.

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar

Veldig unødvendig av folk her inne å kommentere udåder som er gjort før, altså sålenge du ikke skryter av det eller gjør det til en god ting så synes jeg dere kan holde dere for gode til å kommentere det.

Jeg tror vi alle her har våre svin på skogen, altså veldig irriterende og det hjelper ingen at dere gnir det inn.

Lenke til kommentar

Det værste jeg har gjort er å skrape maling av et hus på kvelden med sonen til eieren:D:D:D:D:D:D:D

En annen ting jeg gjorde var og rive av et tak, var livredd for at poletiet skulle ta meg, jeg var 8, hehe. Sprang etter planke og hammer, og spiker:D Fikse det og med nye planker, hehe.

En annen ting er at jeg sprengt en postkasse med en hjemmelaget pipebombe.

En komsik ting er at jeg sto utfor skolen og kasta små hjemmelaget kinaputter laget av fyrstikker, small godt. Ble nesten anmeldt:D

Lenke til kommentar
Gjest Småkriminell

Hmmm, skavviseeee...

10 år: Anmeldt for trusler og sjikane. Tagging.

12 år: Røyke bønne/pot. Mer tagging.

14 år: Knaske reseptbelagte legemidler med rød trekant på. Diverse tyverier. Bære kniv/battong/nunchucks på offentlig sted. Vold/trusler om vold.

15 år: Snorte pepper. Skjule ransutbytte. Grov legemsbeskadigelse. Frihetsberøvelse. Enda mer tagging

16 år: Mer legemsbeskadigelse med kniv/balltre/stålrør etc... Fyllekjøring (bil og moped)

17 år: Fortsatt litt ustyrlig, men roligere. Har bare blitt "snillere med tiden etter dette...

Vet ikke hva som er mest ulovlig her. You decide;)

Lenke til kommentar
Veldig unødvendig av folk her inne å kommentere udåder som er gjort før, altså sålenge du ikke skryter av det eller gjør det til en god ting så synes jeg dere kan holde dere for gode til å kommentere det.

Jeg tror vi alle her har våre svin på skogen, altså veldig irriterende og det hjelper ingen at dere gnir det inn.

Kommenterer et kun dersom vedkommende skryter av det og mener det rettferdigjøres av f eks å stjele fra rike bedrifter.

Vi har nesten alle svin på skogen ja, noen mer alvorlige enn andre. Det som er felles for oss (de som ikke ender opp som skikkelig kriminelle eller annet pakk) er at vi inser at vi var noen idioter og tullinger. Når vi er unge inser vi ikke konsekvenser av våre handlinger, har en redusert moral og samfunnsforståelse og gjerne et press for å imponere i vennegjengen. Når vi blir mer moden derimot bør de fleste inse hva som er rett og galt da er det 2 muligheter å tolke sitt tidligere "kriminelle" liv.

1) Inse at du var en tulling og ønske deg selv en omgang juling for så å leve videre som et mer voksent og bedre menneske.

2) Forsvare sine tidligere og/eller nåverende handlinger med piss som er så absurd at en må hjernevaske seg selv for å tro på det. Med andre ord ikke klare å inse at vedkommende var en tulling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...