Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det ulovligste du gjorde som barn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er vel enda ung menne; hasj, nasking(kun fra store kjeder som har godt av det:)), litt drikking osv. egentlig det ungdom gjør. Håper jeg! :D

har noen godt av å bli stjelt fra? dummeste jeg har hørt. Å stjele er galt uansett, du er ikke noe robin hood som kan stjele tyggis fra rema 1000 for å gi til de andre kidsa. De av oss som nasket som unge, gjorde det desverre litt jeg også er som regel flau/skamfull for det når jeg ble mer moden og innså hvor latterlig det egentlig var.

Jo, spessielt følte jeg at jeg kunne dø med verdighet etter å ha stjålet fra en Wal-Mart. Stjeling er ikke noe jeg gjør bare for å lage helvette, men fra jeg kunne gå til butikken til nå har jeg brukt alt som var av penger på Snickers og Twix, så jeg føler at det er de som skylder meg sjokolade, for hvor mye overskudd har vel ikke de fått fra denne gården!? Nei, de kapitalistiske svina kan godt lide. :)

Lenke til kommentar
Prøver å ikke la for mange punkt overlappe, men her er lista:

- Mopedtyveri

- Alkoholmissbruk

- Tobakksmissbruk

- Narkotikamissbruk

- Knivstikking

- Påtenning av deler av skolen

- Seksuelt utroskap

- Tyveri generellt

- Innbrudd

- Slagsmål

- Piratvirksomhet på internett

- Kjøring uten sertifikat

- Pirattaxivirksomhet

Og nå er jeg en streigt allmenfeiging som sliter meg gjennom realfagene(2MX, 2FY, 2KJ, 2BI) og må spørre dama om lov hvis jeg skal stikke nesa ut ytterdøra på en vinterdag uten å ha på skjerf og ullsokker på.

Håper ikke det var du som knakk rattlåsen og trilla vekk mopeden min for ca 1.5-2 år siden på Kongsberg... Da var jeg rimelig forbanna og trist når det skjedde, men dem hadde ikke fått start på den pga dem tjuvkobla ikke og satt den fra seg et stykke unna. Så ut som det var noen små drittunger som aldri hadde rørt en moped som hadde gjordt det! :(

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
sendt mail til "nidar" og sa jeg fant noe ekkelt i en sjokoladepose og fikk gavekort på 500 kr!

Faren til en kompis av meg gjorde noe lingnende og fikk 10 pappesker fulle av sjokolade :p

Ikke at jeg skal gjøre det, men er det bare å ringe inn?

Lenke til kommentar
Jeg er vel enda ung menne; hasj, nasking(kun fra store kjeder som har godt av det:)), litt drikking osv. egentlig det ungdom gjør. Håper jeg! :D

har noen godt av å bli stjelt fra? dummeste jeg har hørt. Å stjele er galt uansett, du er ikke noe robin hood som kan stjele tyggis fra rema 1000 for å gi til de andre kidsa. De av oss som nasket som unge, gjorde det desverre litt jeg også er som regel flau/skamfull for det når jeg ble mer moden og innså hvor latterlig det egentlig var.

Jo, spessielt følte jeg at jeg kunne dø med verdighet etter å ha stjålet fra en Wal-Mart. Stjeling er ikke noe jeg gjør bare for å lage helvette, men fra jeg kunne gå til butikken til nå har jeg brukt alt som var av penger på Snickers og Twix, så jeg føler at det er de som skylder meg sjokolade, for hvor mye overskudd har vel ikke de fått fra denne gården!? Nei, de kapitalistiske svina kan godt lide. :)

Jada, så lenge de du stjeler fra gjør suksess så er det jo greit, for da er jo noen av verdiene deres rettmesig dine :thumbup:

Du kan jo med det argumentet stjele en bil, tenk hvor rike bilselskapene er, de merker jo nesten ingenting på økonomien om du stjeler deg en enkelt fin sportsbil (av hvor mange ti-tusen de griske kapitalistene sitter på ! ). Du gjør jo det "rette" når du tar fra grusome slemme kapitalistiske imperialistiske jævler. Det er jo ikke det at de er flinke eller har gjort suksess på markede, de må ha solgt seg til djevelen i bytte mot rikdom.

edit: ordfeil (sikkert flere :p )

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

appropo walmart, så noen på den gruppen av folk som skulle drive ut onde ånder fra walmart, fordi de ødela landet deres? var virkelig morsomt å se på, en gjeng på 20 stk som gikk med hvite kapper og sang.

Edit: var på nrk3 for noen dager siden.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
appropo walmart, så noen på den gruppen av folk som skulle drive ut onde ånder fra walmart, fordi de ødela landet deres? var virkelig morsomt å se på, en gjeng på 20 stk som gikk med hvite kapper og sang.

var vel ikke helt det programmet handlet om, var vel mer generelt den utrulige shoppingen i USA

Lenke til kommentar
Jada, så lenge de du stjeler fra gjør suksess så er det jo greit, for da er jo noen av verdiene deres rettmesig dine :thumbup:

Du kan jo med det argumentet stjele en bil, tenk hvor rike bilselskapene er, de merker jo nesten ingenting på økonomien om du stjeler deg en enkelt fin sportsbil (av hvor mange ti-tusen de griske kapitalistene sitter på ! ). Du gjør jo det "rette" når du tar fra grusome slemme kapitalistiske imperialistiske jævler. Det er jo ikke det at de er flinke eller har gjort suksess på markede, de må ha solgt seg til djevelen i bytte mot rikdom.

Og det er din rett å ta fra folk det de har jobbet hardt for?

Det er ikke en dritt av det de tjener som er ditt. Du har kjøpt noe av de, og da tjener de penger på det. That's life.

Tror du suksessrike folk har sitti på ræva hele dagen, og forventet at penge skal rulle inn fra dag én? Nei, det er nok snakk om beinhard jobbing fra deres side - og misunnelse og/eller ungdomskommunisme.

Mennesker som mener at de rettmessig kan stjele fra andre (noe som også inkluderer blant annet trygdemisbrukere) er noe av det aller verste jeg vet, og jeg håper for din skyld at du tar til fornuften etterhvert som du blir eldre.

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

var vel ikke helt det programmet handlet om, var vel mer generelt den utrulige shoppingen i USA

Så bare akkurat den delen;)

Lenke til kommentar

Ikke noe vits å si det til han faktisk. Prøvde tidligere, men han skjønnte ikke hva jeg mente, akkurat som en 2-åring ikke skjønner hvorfor han kan bli kjørt over om han får lov til å fly rundt i trafikken aleine. Han må nok få lov til å bli voksen på egenhånd og lære dette selv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...