Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det ulovligste du gjorde som barn?

Anbefalte innlegg

Har vell ogsaa gjort en del litt galne ting:

Jukset paa kristendomms (KRL eller RLE saa det kalles i dag) proove, og deretter bortforklart meg.

Faat 2 jenter til aa drikke seg soorpings, for deretter gi beskjed til foreldra (ho eine vart sendt til pumping #fjortiss begge to# og da drog jeg og kameraten min nytte av at de ikke husket noe som helst, og vi fikk hero status av baade foreldra og lensmannen som senerwe ble kontaktet da vi fortalte at vi ikke viste noe og at dem plutselig bare var drit fulle....

Svindlet Clas Ohlson for bortimot 4K ved aa levere inn ting jeg har funnet paa elretur.

Diverse nedlasting.... aXXo :love::thumbup:

La meg si at jeg og kompisen min (han har vert med paa alle de andre punktene jeg har skrevet) fant ut at det aa legge en ladet musefelle i fuglemateren hadde en ganske kul efekt. Ente ved at naboen ikke ble saa glad da hun saa va som laa dood utpaa trappa.....

Sprengt noen postkasser

Ble busta med plumbo en gang i tiden.....

Skj;yt med sprettert rundt paa ruter (klinkekuler) og fant fort ut at det endte med et lite hull i ruta kan man si...

Har aldrig komt borti noe negativt ved politiet bortsett fra en liten klapp paa skulderen for min lille heltedaad..... :innocent:

Har lagt all denne tiden min bak meg naa, men nedlastning og delvis svindling ved EL-retur ser jeg ikke paa som noe ekstremt gale....... #host# , vell ja....... :ph34r:

Er forresten 14 aar, men tror jeg er ferdig med de fleste guttestreker naa..... Naar jeg tenkter meg om, saa burde jeg ha blitt bustet for mye mer av det jeg har gjort... :roll:

Endret av Heigren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svidde av et lite omeråde med gress/busker i min barndom, jeg og en kompis lekte med lightere og hva mer trengs å si, mast kontrollen og det blusset litt opp. Vi løpte som faen og ble aldri tatt, tenker av og til i dag over hvor stokk dumme vi var. Det kunne jo gått gale for eiendom eller mennesker, men heldigvis var det bare verdiløst gress og busker som brant ned.

Husker kicket da vi gjemte oss i skogen og hørte sirenene fra brannbilene

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar

En liten oppdatering av det jeg husker:

- Hacking.

- Fildeling.

- Meg og noen kompiser dro på en gård og ødela alt i låven. Løp vekk, ble tatt og måtte rydde alt, samt si hvor vi bor og bli tatt bilde av.

- Brøyt oss inn i et stadium hvor det er et lager med mat og brus osv. Alarmen gikk og det var 50 meter fra et treningsleir for politiet. Helikopter fløy rett over forbi lavt (Men tror ikke det var pga alarmen). Vi løp som et helvete, har aldri vært så nervøs før. Ble ikke tatt.

- Stjal en del Smirnoff fra dagligvare butikker (Også godteri)

- Hærverk på et nybygget hus. Ble filmet. Politiet kom på døra.

- Jukset på prøver.

- Jugd for mamma og pappa.

- Stjal 300 kr som jeg fant i huset før eieren flyttet ut

- Byttet min ødelagte Playstation2 mot en som funket av en som leide underetasjen.

- Sex før år 16, samt public.

- Scammer, fikk 6 dollar.

- kjøpt piratfilmer av folk i Battery Park i New York

- Tatt tak i halen til en katt og kastet den opp i været, samt snurra meg selv rundt med tak i halen

- Stjal masse godteri og brus fra skolens lager til bruk for elevkvelder

Sier at jeg er IKKE stolt av dette.

edit:

- Stjal masse lightere, ringer osv fra utlendingsjappe på gata på sommeren (dere vet nok hva jeg mener)

- Tente på gress på et offentlig område. Vi ble så jævlig redde siden det ikke gikk ann å slukke det. Det var lighterbensin ( eller hva nå det er) Dama kjefta på oss xD fikk slukka det til slutt

- følgte etter noen visse

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar
- Falsk legitimasjon

- beheldt mobil eg fann på festival

Typiske guttestrakar som

- smelle av fyrverkeri når som helst på året

- kasta egg på hus

- grisa til ein offentleg do m/ gratis saus frå Kiwi

- ramponert inventar til ei gamal leikehytte i skogen :innocent:

- generelt sett rølpa rundt i byen..

Gjort veldig mye av det samme :p Kastet til og meg egg på biler og folk senest i dag :p Trakk noen på paraplyen :p

Lenke til kommentar

Forestten var jeg på et visst sted og knuste ruter her om dagen :p Det var litt kick når jeg og kompisene mine løp :p

Men det som var morsomt var at vi stod stille så kom det en trikk, og vi vinka pluttselig dro en av oss fram ett egg og traff perfekt der hvor føreren ser ut :p

Han hadde sykt mange stopp før endestoppet, han så ikke så mye tror jeg. Det ble klissete og gult :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Forestten var jeg på et visst sted og knuste ruter her om dagen :p Det var litt kick når jeg og kompisene mine løp :p

Men det som var morsomt var at vi stod stille så kom det en trikk, og vi vinka pluttselig dro en av oss fram ett egg og traff perfekt der hvor føreren ser ut :p

Han hadde sykt mange stopp før endestoppet, han så ikke så mye tror jeg. Det ble klissete og gult :p

jeg og noen kompiser har avtalt eggkasting i helga..xD

Lenke til kommentar
Å herre, er så sykt mye tåpelig her " Juksa på prøve " , "løy til mamma og pappa" ... Pass deg så du ikke blir som Toska!

Ja det er harde badguys ute å går her :p

men serriøst egentlig bare bra om noen aldri har gjort noe mere gale enn å jukse på en prøve eller lyve til foreldrene, har gjort et par værre ting selv, og nevnte det jeg syntes var værst ovenfor, kan si at jeg ikke er stolt av det, og tenker at jeg var en jævla tulling og en idiot og hadde jeg hatt muligheten hadde jeg gitt meg selv skikkelig juling som unge.

drikking før jeg var 18 og sånne ting er ikke noe jeg angrer på eller syntes er noe gale, det er bare ting vi gjorde som kunne endt stygt og/eller virkelig er farlig jeg virkelig syntes jeg var dum som gjorde, f eks leke med ild og fyrverkeri. Nå ble jeg aldri tatt i noe og mine gjerninger kom aldri noen til skade, er glad for begge deler :)

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar

Svinge en katt etter halen? Ser ikke linken til adrenalinrush i og med at du ikke kan få straff for dette, men kun er mellom deg og katten. Fyfaen for en hjerteløs ting å gjøre, hvis du er en person med nogenlunde normal samvittighet i dag, har du utviklet deg noe voldsomt, for det var rett og slett ondskapsfult.

Lenke til kommentar
Svinge en katt etter halen? Ser ikke linken til adrenalinrush i og med at du ikke kan få straff for dette, men kun er mellom deg og katten. Fyfaen for en hjerteløs ting å gjøre, hvis du er en person med nogenlunde normal samvittighet i dag, har du utviklet deg noe voldsomt, for det var rett og slett ondskapsfult.

No shit sherlock. Jeg er helt enig.

Det var i 11 års alderen eller noe, foreldrene var i skilsmisseperioden så jeg skylder en del på at jeg var ganske unormal i hue

Lenke til kommentar

Prøver å ikke la for mange punkt overlappe, men her er lista:

- Mopedtyveri

- Alkoholmissbruk

- Tobakksmissbruk

- Narkotikamissbruk

- Knivstikking

- Påtenning av deler av skolen

- Seksuelt utroskap

- Tyveri generellt

- Innbrudd

- Slagsmål

- Piratvirksomhet på internett

- Kjøring uten sertifikat

- Pirattaxivirksomhet

Og nå er jeg en streigt allmenfeiging som sliter meg gjennom realfagene(2MX, 2FY, 2KJ, 2BI) og må spørre dama om lov hvis jeg skal stikke nesa ut ytterdøra på en vinterdag uten å ha på skjerf og ullsokker på.

Lenke til kommentar
Jeg er vel enda ung menne; hasj, nasking(kun fra store kjeder som har godt av det:)), litt drikking osv. egentlig det ungdom gjør. Håper jeg! :D

har noen godt av å bli stjelt fra? dummeste jeg har hørt. Å stjele er galt uansett, du er ikke noe robin hood som kan stjele tyggis fra rema 1000 for å gi til de andre kidsa. De av oss som nasket som unge, gjorde det desverre litt jeg også er som regel flau/skamfull for det når jeg ble mer moden og innså hvor latterlig det egentlig var.

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...