-Gudfaren- Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg er vel såkalt barn enda, men i mine yngre år var jeg kjempe slem. Jeg var skikkelig bølle. Plaget og banket mange. Stjal også en del på butikker. Var for det meste brus og snop. Men jeg er heldigvis ikke sånn den dag i dag. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Jeg og noen kompiser tok og hammret av det yterst på fyrstikkene og pakket dem inni et ark, sprayet så litt med Axe for og få flammen stor. Det ble bare som en liten sånn bursdags kake lys sak. Ble litt skuffet over det, men det var 3sekunder gøy. Jeg er vel såkalt barn enda, men i mine yngre år var jeg kjempe slem. Jeg var skikkelig bølle. Plaget og banket mange. Stjal også en del på butikker. Var for det meste brus og snop. Men jeg er heldigvis ikke sånn den dag i dag. Vet ikke helt hva jeg skal tro.... Endret 19. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 kjørt bil uten å ha med noen, ellers så hacket jeg 2 større bedrifter i norge før jeg var 17, tror straffen hadde blitt størst for hackingen... Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Mihi, jeg fikk bombeoppskriftene:D:D Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du fikk også en forespørsel om å pme de til meg Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Ops så ikke det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kan jo si at jeg gort en del dumt. Vil helst ikke gå mer inn på det. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg og noen kompiser tok og hammret av det yterst på fyrstikkene og pakket dem inni et ark, sprayet så litt med Axe for og få flammen stor. Det ble bare som en liten sånn bursdags kake lys sak. Ble litt skuffet over det, men det var 3sekunder gøy. Jeg er vel såkalt barn enda, men i mine yngre år var jeg kjempe slem. Jeg var skikkelig bølle. Plaget og banket mange. Stjal også en del på butikker. Var for det meste brus og snop. Men jeg er heldigvis ikke sånn den dag i dag. Vet ikke helt hva jeg skal tro.... Hva? Tror du ikke på det? Eller tror du jeg er sånn fortsatt? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hmm, jeg og noen kompiser snek oss inn på "bladlageret" og stjal blader et par ganger, ble faktisk busta av politiet en gang, men de lot oss gå Også røyket jeg hasj et par ganger før jeg ble atten. Det er like ulovlig etter fylt 18 som før fylt 18 så du er diskvalifisert. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Det er like ulovlig etter fylt 18 som før fylt 18 så du er diskvalifisert. Hva er det ulovligste du gjorde som barn?Med barn mener jeg under 18 år. Endret 22. februar 2008 av Gamlemor Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Tja, gjorde egentlig aldri noe mere enn guttestreker. Kunne aldri tenke meg å naske i butikker, hatet når andre unger gjorde det, eller ramponere ting. Tror jeg kan ha bulket et par biltak ved å slippe store "isklepper" ned på biler, men det var ikke helt med vilje. Var også med å gi loff dynket i rødsprit til de stygge måsene, samt en stakkars padde jeg heiv med voldsom kraft mot en stein i en elv i et øyeblikks sinnsforstyrrelse. Det drøyeste jeg gjorde, som jeg kan huske, var da jeg fant ut hvordan vi kunne svindle melkesalget på ungdomsskolen (for is-te, litago, yoghurt osv). Tror vi var en 8-9 stykker som gasset oss på skolens bekostning i en uke før det ble oppdaga ugler i mosen i regnskapet, og etter det holdt vi en lav profil :!: Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hmm, jeg og noen kompiser snek oss inn på "bladlageret" og stjal blader et par ganger, ble faktisk busta av politiet en gang, men de lot oss gå Også røyket jeg hasj et par ganger før jeg ble atten. Det er like ulovlig etter fylt 18 som før fylt 18 så du er diskvalifisert. Det er også ulovlig å seede og laste ned filer etter at du er fylt 18. Er SpecialForce diska også, da? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har gjort en del ting, men kommer ikke på så mange nå. Har jo for eksempel dratt en nøkkel på et par biler før. Stjelt litt, men har aldri blitt tatt da. Skolen min var ganske bøllete. Kastet steiner på et lager med biler bak glassene. Ble bot på rundt 30.000 kroner delt på elevene. Kom til og med i avisen. Ikke noe man skal være stolt av, nei. Lenke til kommentar
Panzerhanssen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Tja...litt nasking av løsvekt godteri!!!Ekstra detalj er 30 stjålne biler og heleri av en iPod...Ble tatt for iPod og 5 av bilene, er på prøve Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Tja...litt nasking av løsvekt godteri!!!Ekstra detalj er 30 stjålne biler og heleri av en iPod...Ble tatt for iPod og 5 av bilene, er på prøve Du tuller? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Haha, jeg håper det. Ellers har han jo inrømmet at han bare ble tatt for 5 av de 30bilene han nasket, hw kunne jo foreta en liten ipsjekk, og sende linken til onkel blå xD Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Mener han biler som i godteriet? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Stjal kalle-klovn dropseske når jeg var rundt 5 år. Rundt 11 årsalderen stjal jeg en liten tyggis på narvesen og puttet den nedi en vott og latet som ingenting og når jeg kom ut så så jeg en politibil og ble livredd for at det skulle "ta" meg. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg stjal en sånn "Frisk"-eske. Sånn frisk pust-ting. Jeg var vel en 4? år, eller noe. Mamma ville ikke kjøpe til meg. Jeg tok den med meg hjem, og gjemte den på stua. Gikk der og tok en pastill hver gang Mamma ikke var i nærheten. Uheldigvis skulle hun vaske gulv en dag, og da fant hun den. Det endte med at hun tok meg tilbake til butikken og betalte for den. Lenke til kommentar
sxterbx Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har gjort en del ting, men kommer ikke på så mange nå. Har jo for eksempel dratt en nøkkel på et par biler før. Håper ikke det var på en camping-plass i elverum?? FY F.Skulle fått i denne jævlen som gjorde det med bilen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå