Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det ulovligste du gjorde som barn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg var rundt fem-seks år gammel, tok jeg og en kompis nøkkelen til en annens bolig, brøt oss inn og raserte hele stedet. Vi synes det var jævlig gøy, og trodde ikke vi skulle bli tatt. Dette ble så store nyheter i nabolaget at vi til slutt innrømmet det av dårlig samvittighet.

Vi så eieren gjemme nøkkelen, og da vi kom inn pissa vi i senga, helte vaskepulver overalt, dro ned bokhyllene, spiste fra kjøleskapet og mer.

Jeg har faktisk skyldfølelse enda, nå over 15 år etterpå. Huff :(

Lenke til kommentar

5-6 år gammel og gjorde dette :no: og jeg som trodde jeg var ille :p

haha en ting til når jeg var 7 åreller noe jeg og en annen familie var i danmark så var det en slags ute do der, et offentlig toalett jeg g en fra den andre familien gikk inn og låste og så trakk vi nøkkelen ned i do :p så fatter`n måtte knuse et lite vindu som var der og bære oss ut :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Det er rart hvor mange ville unge forbrytere vi har her på forumet. Eller er det bare skryt?

Ikke alle er like lovlydige, det gjelder på forumet også. Å hvis du ser etter så har forumet 150000 brukere, så skal litt til for at litt over 1000 av dem ikke har gjort noe ulovlig. Og uansett, når jeg gjør noe ulovlig som hærverk, stjeling osv, gjør jeg det bare fordi jeg får adrenalin rush av det.

Lenke til kommentar

Lamma buskerud skolenettverket med domene netsend i 10 min.

Stjal usikra "ugressalt" og lagde sprengstoff som vi sprengte en kontainer med.

"Innbrudd" på ungdomsskola hvor vi koblet opp en pc til å laste ned filmer over påskeferien.

Stjal kjeks i skapet te tanta mi.

That's about it.

Lenke til kommentar

tiden som barn var morsom! :D bur på en liten plass, ute på landet

husker mye rart vi gjorde da, og kan nevne litt:

-pisse i postkassene til naboene

-rive i stykker avisene til dem

-herverk på diverse hytte eigendommer

-legge en linje med eppler over hele veien så biler stoppa og klikka

-stjele blomster i hagen til folk for så og selge dem til dem igjenn på døra

-nedsaging av trær og busker til andre folk

- gjikk inn i huset til naboen og kødde ringte med telefonen hans år ingen var hjemmer der

det eg komer på nå, ikkje så mye `alvorlig` men morsomt var det :p

Lenke til kommentar
tiden som barn var morsom! :D bur på en liten plass, ute på landet

husker mye rart vi gjorde da, og kan nevne litt:

-pisse i postkassene til naboene

-rive i stykker avisene til dem

-herverk på diverse hytte eigendommer

-legge en linje med eppler over hele veien så biler stoppa og klikka

-stjele blomster i hagen til folk for så og selge dem til dem igjenn på døra

-nedsaging av trær og busker til andre folk

- gjikk inn i huset til naboen og kødde ringte med telefonen hans år ingen var hjemmer der

det eg komer på nå, ikkje så mye `alvorlig` men morsomt var det :p

Noe sier meg at du har vokst opp på bygda:P Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Og hvis du har en som kan kjøre truck rundt deg på jobb, og du har avtale at din kjøring er "opplæring", så er ikke det ulovlig heller om jeg husker riktig. ;)

For og kunne kjøre under opplæring, så skal du vel ha ett sikkerhetskurs først om jeg ikke husker helt feil, så er ikke helt lovlig tror jeg :)

Lenke til kommentar
Og hvis du har en som kan kjøre truck rundt deg på jobb, og du har avtale at din kjøring er "opplæring", så er ikke det ulovlig heller om jeg husker riktig. ;)

For og kunne kjøre under opplæring, så skal du vel ha ett sikkerhetskurs først om jeg ikke husker helt feil, så er ikke helt lovlig tror jeg :)

Man trenger kun trafikalt grunnkurs og en fin rød "L" hvis man er 16.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

One word "Pengeforfalskning" på skolen.. busta snakka med politiet, havna hos lensmann.. slapp unna:P

Bryti meg inn på skolen, flere ganger.. Tatt DVD filmer på butikken for 3-4tusen kroner.. tok drit mye godteri og slikt på butikken ble tatt, men ble ikke anmeldt.. Brent masse rart under brua ved siden av meg. masse røyk.. Bryter meg inn i en hall like ved meg for å spille innebandy:P Da leker jeg ofte gjemsel med sikkerhets vakta.. Til nyttårsaften kommer jeg til og bruke flere tusen kroner på fyrverkeri!! Stakkars nabolget mitt:P

Rivd ned flere vegger på skolen min.. herpa massa data'er. Har tenkt til og lage en Bombe som ble beskerevet tidligere i tråden.. Med en kilo smør og slikt.

Kommer nok på mer......

Lenke til kommentar

-Snekkra en gigantisk hytte fast i naboens hus når dem var på ferie.

-Helte alltid dritmye salt oppi de kokende potetene til en gamling vi brukte å henge oss.

-Tok ut alle kulene fra alle musene på skolen og kasta dem,morro. Alle bare "WTF"

-Steina alle bilene som kjørte forbi, uff uff.

-Vi var 2 stykk som klarte å lage ett snøras, veldig lita bygd med store fjell veldig nær byggda, knuste vell et par campingvogner.

11-16 års alderen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...