Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det ulovligste du gjorde som barn?

Anbefalte innlegg

Bølle ringte (en dame i nabolaget manglet begge bena men hun prøvde fortsatt å ta oss :p ) 10-14år

Kastet fyrverkeri på småunger når de begynte og spille fotball mot vegen. 16år

Knuste en rute på skolen (sa at noen dyttet meg og de trodde på det) 7år

Greide og brenne av mine og en kompis øyenbryn med spray deo 15år

Endret av storape
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest guest_Outcast
Det mest ulovilge jeg har gjort var å rane en shell stasjon når jeg var 15.

Ja alle som var med ble tatt.

Angrer på at jeg gjorde det.

Rane som i stjele godteri og snus eller finlandshette med hagle? :p

Det var ikke noe skytevåpen i bildet men d ble betegna som grovt ran.

Lenke til kommentar

Jeg har gjort en del jeg angrer sterkt på i ettertid.

Jeg ble bitt av naskebasillen. Begynte så smått med småsjokolader, men etterhvert ble det større. På det verste kunne jeg ta en hel boks med 30 pakker fotball-kort (en pakke kosta vel 10-15 kroner). En annen gang var jeg og en venn på en Taxaco-stasjon og fylte en sekk med godteri for noen hundre kroner (uten å bli tatt, utrolig nok). Jeg har også tatt penger av pappa (til og kjøpe Pokemonkort), og brukt mobilen hans til å kjøpe habbo-penger (sikkert en for tusing). Dette er en del år siden nå, da. Jeg er 15 nå. Jeg har drukket litt, men skal aldri røre røyk. Jeg har lastet ned ting og tang (som de fleste andre).

Heldigvis er jeg ferdig med dette nå. :)

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
I forhold til politi var det mest ulovlege då eg som tolv-åring hadde moped heime på garden.

Jeg trodde det, og det var det som fikk meg til å tro det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Stjal sjokolade når jeg var gaske liten husker jeg. Ellers kan jeg bare huske å ha gjort forskjellige "rampestreker" som "ring og spring" som vi kallte det.

Og en vinter kastet jeg og to veninner snøballer på vinduet til naboen, og ene veninna mi putta en snøball nedi postkassen til en annen nabo så posten ble våt og ødelagt. Kom ei gammal kjerring (hun som eide postkassen) og kjefta oss huden full, men selvfølgelig fikk jeg skylden for alt for hun ene gjemte seg og hun andre bare stod og måpte mens jeg prøvde å forsvare meg/oss. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg stjeler krimskrams fra skolen. :O

Jeg har et evigvarende behov for nye sakser og papir. :innocent:

O, også stjal jeg kaninen til min søster. :p Men da skal det sies at hun ga bort min kanin til naboen uten min tillatelse. :( (Den stakk av etter en uke, og ble spist av en rev. :cry: )

Lenke til kommentar
...Men det er vel ikke ulovelig sp lenge det er på privat grunn? :p

Det er ulovlig så lenge det er skilter på den ;) Du kan kjøre trimmet på privat, lukket område - uten skilter.

Klarte å stelle i stand en liten skogbrann som 13-åring :/ På bygda må man lage moroa selv ;)

Ellers lite utenom "vanlig" pøbelvirksomhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...