MoonJazz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Prøver meg på en litt sånn, Når var første gang du drakk deg full, aktig tråd. Hva er det ulovligste du gjorde som barn? Med barn mener jeg under 18 år. Jeg kan ikke komme på noe enda, men det er sikkert noen som kan huske det. -ikke drep meg vis denne er feil postet. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Planlegge å tenne på skolen Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 noe som jeg fortsatt gjør som jeg kan få en fin bot på leke pirat på nettet sikkert gjort mer og men det er det jeg kommer på Lenke til kommentar
pekle Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Køyre altfor stort køyrety i grøfta i påverka tilstand. Vel, fekk meg iallfall til å tenke over kor livet var på veg, og fekk retta opp i meir konstruktiv retning. Edit: krasja visst det same store køyretyet med ein bil da eg var 14 og..., jaja, mykje som går under lensmannsradaren på bygda. Endret 17. februar 2008 av pekle Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) *foff* Endret 23. mai 2008 av Alastor Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hmm, må ha vært når jeg var på Ica og stjal smirnoff i en alder av 14. Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 tror jeg raidet en stengs gammel kiost for lakris på skitur med barnehagen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) noe som jeg fortsatt gjør som jeg kan få en fin bot på leke pirat på nettet sikkert gjort mer og men det er det jeg kommer på Hvorfor tenker jeg at det er vanlig mon tro.. Er visst selv skyldig. Har seedejubileum, seeder 207 filer og laster ned 167 gitt ... og har igjen 26.7 GB av 750... Har også nasket noe, men ikke blitt tatt. Er ikke stolt av den naskinga.. Endret 23. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hmm, jeg og noen kompiser snek oss inn på "bladlageret" og stjal blader et par ganger, ble faktisk busta av politiet en gang, men de lot oss gå Også røyket jeg hasj et par ganger før jeg ble atten. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 jeg skjønner ikke hvordan noen tør å røyke hasj:P synes det virker så skummelt :S Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hmm....husker vi stjal det vi trengte fra en butikk der vi bodde. Var rimelig fattige så da var det bare en måte å få tak i røyk, lightere og snacks på.....stjele Første gang jeg skulle prøve å rulle meg en rullings så måtte jeg ned å knabbe mer sigarettpapir fordi jeg hadde brukt opp de første 50 på å lære meg det....hehe Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 jeg skjønner ikke hvordan noen tør å røyke hasj:P synes det virker så skummelt :S Skummelt? På hvilken måte? Det er ikke skummelt i det hele tatt =) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Sprenge en postekasse? "Leke" med hjemmlagde bomber? Har vel nok gjort mye som ikke er så alt for lovlig, men tror ikke jeg skal skrive det her, vil jo ikke ha en viss onkel på nakken. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 eg tok sprittusj og teikna på det nye bilete bestemora mi hadde kjøpt til nesten 10 000 kroner aldreg før hadde det vore så gøy å teikne, men så var det ikje så gøy etterpå då....... Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Sprenge en postekasse? "Leke" med hjemmlagde bomber?Har vel nok gjort mye som ikke er så alt for lovlig, men tror ikke jeg skal skrive det her, vil jo ikke ha en viss onkel på nakken. Hvordan lager du hjemmelagde bomber. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Har jo selvsagt gjort en del guttestreker, ala ring-stikk, epleslang osv. Men kan ikke huske jeg har gjort noe skikkelig ulovlig.. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Sprenge en postekasse? "Leke" med hjemmlagde bomber?Har vel nok gjort mye som ikke er så alt for lovlig, men tror ikke jeg skal skrive det her, vil jo ikke ha en viss onkel på nakken. Hvordan lager du hjemmelagde bomber. sikkert demontert fyrverkeri og sånne saker Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Nice(ikke skyld på meg vis en postkasse nær dere sprenger de nærmeste dagene xD) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er demontert fyrverkeri ol. vi har brukt. Bare for å ha det sagt, krutt som er tettpakket i en riflehylse smeller godt. Men skal ikke gi dere idèer, så vil helst ikke skrive opp noen "oppskrifter" her Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg er ansvarlig(not), send PM med oppskrift da xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå