dan83 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 hei hva er den beste og tryggeste metoden å renngjøre skjermen på en bærbar pc? Foreløpig har jeg brukt et lite håndkle, men er litt redd for at jeg kanskej presser litt for hardt på skjermen.....når man først får skitt/fett på skjermen, så sitter det GODT!! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Du får kjøpt div. skjermrens middler som funker veldig bra.. bruker selv dette: https://www.mamoz.no/produkt/OSK180867/AM__...All-In-One.html Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Har slik jeg å¨. Kjøp heller en flaske brillepuss og en god klut, billigere å samme effekt. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 inneholder ikke brillepuss alkohol, som kan skade panelet? Jeg bruker en såkalt non-woven klut som selges i store pakker på dagligvarebutikker, som jeg fukter med en dråpe vann. (mikrofiberklut anbefales ikke, vil mest sannsynlig ripe opp skjermen) Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Normalt vil litt bomull og vann være godt nok. Veldig billig og du får en ren skjerm. Men om du skal vaske en gammel skjerm, som ikke har blitt renset på årevis, så holder sikkert ikke vann. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Plumbo og salmiakk blandet i rykende varmt vann=) Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Am screenclean fungerer ypperlig. Koster rundt 150kr på Elkjøp / lefdal og holder i en evighet. Følger med en klut som er laget for nettopp dette. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg sprayer Jif Universal på tørkepapir og tørker skjermen med. Har alltid funka for meg. Har aldri sett at det har blitt noe skade på skjermene av det og det blir gullende rent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå