Geirimation Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har innstalasjons fila til AP CS3 men etter hvert i innstaleringa kommer det opp et vindu hvor det står at jeg allerede innstalerer et Adobe Photoshop program og at jeg må lukke det! Men jeg holder jo ikke på å innstalere noe annet da! Jeg skjønner ikke problemet.. Kan noen hjelpe meg? MVH Geirimation PS: Ja, jeg har Adobe Photoshop lovlig hvis noen lurer.. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Prøvd å restarte PCen før du innstalerte? Lenke til kommentar
Geirimation Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Ja! Utrolig mange ganger! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Har du hatt nokre beta- eller trialversjonar installert tidlegare? Veit ikkje om det har noko med saka, men om det er tilfelle kan du prøve dette. Du kan eventuelt prøve å kontakte Adobe Support. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 bruk cs3clean før du instalert kjør den på stadie 4 eller 5. det er "hemlig" stadie. for i selve programet står det at du kun kan bruke fra 1-3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå