Minus Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Da har jeg kjøpt meg det som lenge har vært min ultimate førstebil; en VW Golf 3. (Dette er faktisk ikke min første bil, da jeg hadde en Mazda 323 som jeg pusla litt i en måneds tid med tidligere. Den havnet på skroten) Har kikket en stund på Golf, og fant så denne som en dame i 40-årene har eid. Bortsett fra litt steinsprut er bilen veldig tight og fin. Om bilen: Volkswagen Golf Lakkode LK7Y - Storm Grey Motorvolum: 1,8l (90hk) Årsmodell: 1995 Kilometerstand: 131 000 Boltsirkel: 4x100 ET: 38 Senterring: 57,1 Nylig skiftet bremseskiver og klosser foran Clutch er skiftet Reg.reim skiftet Det er ikke takluke på bilen, men avtagbart skistativ fulgte med Elektriske speil Servo Sentrallås 5 dører Strøken innvendig Noen sår i lakken utvendig Det må også sies, jeg ikke jobber mye, og lever på stipend. Det er ikke allverden, så dere må ikke forvente at bilen blir "ferdig" på null , svisj. Jeg er mottakelig for tips og triks, og ellers tanker om hva som kan se bra ut. Her kommer det som kanskje er aller mest spennende, nemlig bildene: Siden den gang disse bildene ble tatt har det kommet noen fler deler: Blandt annet: Hella Golf IV-look lykter: VR6-leppe: Og nye sideblinklys: Og per dags dato ser bilen slik ut: Det som sikkert blir kjøpt inn neste gang blir baklykter av denne typen: Og ellers ønsker jeg meg nye felger og dekk til sommeren samt senkesett. Enten 60/60 eller justerbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå